Translate

Paradise City

16:02:00 Unknown 4 Comments

Hádajte čo som robila dnes skoro celý deň?.... Nič! A presne to som potrebovala . Urobila som si vlastné Paradice City :D. Dnes bolo tak superné slnko, že som neodolala a vykydla som sa na záhradu opaľovať.Spoločnosť mi robili kapely ako Aerosmith, Doors,T-Rex, Rolling Stones, Dead Weather ,Guns n Roses. Skvelá muzika do nálady. Tomu sa hovorí oddych. Po piatkovej a sobotňajšej noci je ťažké byť fit . Hlavne ked ochutnáte asi všetky liehoviny ovocnej ríše :-/ . Ale tak lepšie ako sedieť doma no nie? Už ste sa tento rok opaľovali? 
Chystáte sa aj niekam k moru? Ja by som išla ihneď, len s prachmi je to horšie. Ale ani taká dovča vo wellness kúpeloch by nebola na zahodenie. 
Btw dúfam, že dnes tých Rusov rozjebeme!
z hora: okuliare H&M, puding-mamkyn :), sandále: topshop, krém na nôžky-oriflame, slameňák : F&F, krém na ruky: Chloé, Balzám na pery : labello olive & lemon, opalovací: Sun dance od Dm drogerie, phone, kniha: Mr.Nice

4 coments:

Iveta Pisingerova povedal(a)...

to v tom hrnicku je puding? Mnam, dala bych si! :)

http://ivetsperspective.blogspot.com/
GIVEAWAY

Zuu povedal(a)...

já chci taky pudink! ale víc než cokoliv jinýho. teď hned. prosííím! :))
písnička sedla. juch.
krásnej večer ;)

Bonnit-S povedal(a)...

pesnička je moja srdcovka :D
a liehoviny ovocnej ríše sú kentus :D

Misha povedal(a)...

Chci tam s tebou sedet a vyrvavat na cely mesto texty guns !!