Translate

DIY rocknrolla vest

15:37:00 Unknown 9 Comments

Vždy som túžila po riflovej bundičke, ktorá by bola vybíjaná :ˇ). Ked som aj nejakú na nete našla, cena za mi zdala prehnaná. Preto som sa rozhodla, že si prerobím túto starú  vestu zo sekáča. Včera som išla z roboty domov na bus a opäť som sa zastavila v second hande.Mali všetko za 1,50€ a medzi opaskami sa na mňa usmieval tento vybíjanec.  Bol strašne kratučký a už zničený, preto som vedela, že sa mi zíde akurát na toto. 
Na sviatok práce som si teda vybrala  peknú prplačku, ale som spokojná. 
Síce ako tak kukám na tie fotky.......je tam toho dosť málo!Neodfotila som vám chrbát. Zabudla som :-/- Ešte asi treba jeden opasok :).
Majte sa užite si hic :D


9 coments:

catie povedal(a)...

ů, to je super! musím někde sehnat ten pyramidkovej pásek (pásky) a potom budu mít ocvočkovaný snad úplně všechno :D

Bonnit-S povedal(a)...

ja nikdy neviem nájsť riflovú budnu bez rukávov, takže závisť preveliká a ozaj si tam daj viac tých cvočkov :D

Eeve povedal(a)...

bunda je boží!

Heather ♥ povedal(a)...

Povedená, piplačaka se vyplatila. Já už hrozně dlouho shánim takovej pásek v sekáči, protože pyramidy samotný jsou docela mastný a na nic nemůžu narazit. :(

Wera povedal(a)...

ja tuším nemám ani riflovú bundu.. :/.. inak dobre si tú bundu upravila, teraz to má taký šmrnc :)

Martina Bierová povedal(a)...

Povedená práce a obdivuju tě, že se ti s tím chtělo takhle piplat! :D

Unknown povedal(a)...

ostrihala som si kvôli tomu moje dlhé nechty!:D to je obeta!

Unknown povedal(a)...

ahoj možem sa ta spýtat jak si tam tie pyramidky pripevnila?:)

Unknown povedal(a)...

oni majú také ostne z druhej strany, to len zapichneš a ohneš, to tam drží samo :ˇ:)