Translate

New tattoo

20:16:00 Unknown 19 Comments

Tak.Prežila som to.Ešte to nieje hotové.Tam kde vidíte to prázdne miesto bude červená ruža.Bolo to dosť vyčerpávajúce.Ležala som tam 5 hodín, ale tetovač odviedol perfektnú prácu.Viem,že každému sa to páčiť nebude...ale každý máme odlišný vkus a ja som stým úplne spokojná :) Pekný večer

19 coments:

Vanda povedal(a)...

celkom zaujímavé:P

robertatherimbaud.com povedal(a)...

Hodí sa Ti to!

Unknown povedal(a)...

ja praveze rozmyslam, ze by som si tu ruzovu dala, kedze mam blond vlasy... len sa bojim, ze ma to za chvilu prestane bavit :D

Luczynka povedal(a)...

Mám ráda tyhle motivy:-)
A k tobě se to rozhodně hodí:-)

http://luczynky-world.blog.cz/

Bonnit-S povedal(a)...

podľa mňa je to super

Teruška29 povedal(a)...

Já bych si to nedala, ale na tobě se mi to moc líbí :) A celkově je to moc zajímavé. Tvůj nápad? :)

Unknown povedal(a)...

áno áno ale sme to kus aj upravili :) bol tam iný motýl a tá panvová kosť bola pôvodne obrátená,on ju tam dal správne a tá ruža čo tam bude tak namiesto nej tam bol dáky divná kvet či čo ,niečo poľné,nehodilo sa to tam
dakujem za komenty :)

Nikolas povedal(a)...

ešte raz wooow ! :) krásne fakt !

Marie povedal(a)...

wow, hodně odvážné :-)

stylish fox povedal(a)...

No určite by som si to ja nedala :) ale myslím že tebe to veľmi pristane :) pekný večer

kii povedal(a)...

super to je! mám rada čierne tieňované tetovania..

Káťa povedal(a)...

až tam bude ta růže tak to bude skvělý.)

Skodulka povedal(a)...

Páni, docela drsné, už se těším až uvidím celek! :)

Petra povedal(a)...

k tobě se to hodí , a mě se tohle líbí !

Wanda TheBlow povedal(a)...

kvalitná práca ;)

Domi povedal(a)...

Podla mna je to genialne :) Kto ti to robil ?

Unknown povedal(a)...

dakujem :)
Jaro Pavlík z Berserker tattoo v BB

Čajová povedal(a)...

úžasné! ty budeš dračica počuvaj ;-)

Cheryl DeLarge povedal(a)...

och :) teším sa na tú ružu, ked to už bude hotovkovo