Translate

Topshop shoes wishlist

17:43:00 Unknown 15 Comments

Strašne dúfam, že túto zimu bude sneh len na Vianoce :D.Mám doma naozaj veľa topánok, ale akosi sa mi zažiadalo aj inú farbu ako len čiernu.
Dá sa povedať, že sa mi už skoro všetky zunovali :D.
Potrebujem najmä topánky čo najnižšie, pretože do roboty od autobusovej stanice to mám pešo dosť daľeko a ešte aj strmo.Nemám chuť čaptať po námraze v 10cm podpätkoch.To je naozaj choré.Rozmýšľam prakticky (na mňa až príliš divné :D).Trochu som si pozerala Topshop (v asose ma nič neoslovilo) a našla som dosť topánok, ktoré ma zaujali ale najviac asi tieto štyri.
Dr.Martens.... tie by sa mi zišli najmä do snehu.Samozrejme nerada kupujem nekožené topánky lebo vydržia naozaj ....hovno.Takže zatiaľ vážne premýšľam o tých s hadím vzorom.Pre niekoho gýč.Pre mňa šmrnc a tak trochu nádych 70s :).

15 coments:

Mischel double W povedal(a)...

toto mi neroooob sakra :D vsetky by som brala ale uplne naj su tie hore v pravo s hnedymi prackami pre mna !

Vanda povedal(a)...

marteskyyy!

babô povedal(a)...

tie hadie!

Lucie Šumová povedal(a)...

wow ty třetí!

Černá Moora povedal(a)...

kromě hadích všechny :) hady nebrat

Anonymný povedal(a)...

Nejak moc levny Martenky, asi nebude uplne nejlepsi kvalitka :D

Unknown povedal(a)...

90libier niesu levné,to máš na eurá asi 115,tolko stoja všade

TWINFASHION povedal(a)...

totally diggin the snake skin ones :)

www.twinfashionblog.com

kii povedal(a)...

oh sú úžasné a aj tie hadie, veĎ čo :)

Pavlina povedal(a)...

martensky plánuju už dlouho si pořídit. ale ty hadí? ty musim mít! ty jsou úplně mega

stylish fox povedal(a)...

tie druhé by oživli každý outfit ! pekný dne

Unknown povedal(a)...

no ja ti ehadie tiež túžim mať ale predsa len mi to riadne škrtne cez môj účet.musím si to rozmyšlieť či bude zasa žrať len chleba z maslom :D dpč s touto vládou

Sylvia von der Haupt povedal(a)...

tie hnedo/cierne su uplne podla mojho gusta! fakt krasa!!! akurat mne bz v nich cez zimu bola hrozna zima.. dokym to nema vnutri kozusinku,tak sa klepem cely cas ..

Unknown povedal(a)...

mne sa zasa v kožušinke dosť potí noha :D ja nosím vždy dvoje ponožiek celú zimu hh :Djedny členkové a na to jedny hrubé

Anonymný povedal(a)...

No urcity cenovy rozdil v tom bude, ale uz asi minimalni, me posledni vinove staly 3300.