Translate

...jabadabadúúúú

18:49:00 Unknown 19 Comments

Minule som lašovala  v HMku a tieto nohavice mi ihneď padli do oka. Sú tenké a dosť vzdušné aj napriek tomu že sú obtiahnuté. Už ma omrzelo každý deň striedať šortky a predsa len v tomto sa vydržať dá. Už dávno som nemala žiadne vzorované nohavice. Tento vzor mi pripomína niečo medzi leopardom a Flinstonovcami :D Wilma Flinstone....moja inšpirácia haha. Dobu kamennú môžem, ale dobu rockovú ešte viac ;)

19 coments:

Vera Paradis povedal(a)...

veľmi pekné nohavice:))

Misha povedal(a)...

tohle ti naprosto sekne honey!

Bonnit-S povedal(a)...

ty šelmica :DD

Inkoustová tečka povedal(a)...

vypadáš supersky!!!

Kate povedal(a)...

uaaaaa, def leppard milujeeem, a aj ked pre mna su ine pesnicky top of the top tato je tiez superska!

Ver povedal(a)...

pačia sa mi boty...a tie nohavice su ozaj jak z flinstonovcov very najs

Siena in Style povedal(a)...

Ja si je taky zkousela a asi neodolam:))

Unknown povedal(a)...

def leppard mam rad super volba ako vzdy ,,,,,a tie nohavice vypadaju skvele pripominaju 80roky ,ja som nosieval pasave obtiahnute nohavice a zavideli sme ked sme kukali Metal Hammer ked mal niekto taketo nohavice ako mas teraz ty

Unknown povedal(a)...

hej ja stále závidim legíny Davida Lee Rotha (van halen) :DD

Unknown povedal(a)...

dakujeem :)

Unknown povedal(a)...

dakujem vám za pekné komentáre.rada si ich čítam :)))

Bella povedal(a)...

Ty kalhoty jsou úžasné!

Paris-London Giveaway

Made by Boy povedal(a)...

tričko sa mi páči ešte viac než nohavice! :)

czech foreigner povedal(a)...

super si.

Katie povedal(a)...

ty kalhoty! mas v nich skvele nohy!

Sim povedal(a)...

urcite by som sa za tebou otocila ;)

Eva povedal(a)...

jeemine tu si aká pekná :)

Unknown povedal(a)...

možno ich David nenosí a rád ich vymení za iné legíny :D

Unknown povedal(a)...

dakujem za pekné komenty :)