Translate

newrock

18:32:00 Unknown 10 Comments

Maximálne využiteľné pre môj spôsob života. Pri blate, pri daždi, pri headbangu (haha). Dlho som na ne šetrila. Teraz sa v nich premávam po byte, aby sa mi trošku prispôsobili. Hlavne sa mi páč, že majú na boku zips :) Viem, že veľa ľudí tento typ topánok nemusí. Ale mne sa páčia a to je dôležité. Nie nie sú to Steely. Je to značka New Rock. Na Martensky nevydalo. To až neskôr a asi červené,alebo lakované. Uvidíme podla situejšn. Aspoň mám vyriešenú dilemu ked u nás napadne 50cm snehu hh O:-)


10 coments:

Nikolas povedal(a)...

brutálne sú
:)

Katerina Z. povedal(a)...

super jsou!:)

Heather ♥ povedal(a)...

Jsou nej-lep-ší! Taky nutně potřebuju, fakt.

kii povedal(a)...

júj mala si počkať a došetriť na martens.. ja mám za 90 €.. myslím že by si to zvládla ešte ten rozdiel.. ale aj tieto sú fajnové :)

Sabi povedal(a)...

sú nádherné :)

Missy povedal(a)...

ach ♥♥♥

ninus povedal(a)...

krásne ! :)

Unknown povedal(a)...

pekne su aj ked nie pre chalana ale mojej priatelke som ich hned ukazoval ,,ake pekne boty mas,ja som kupil tento rock Steely aj ked som sa zapovedal ze v zivote steely nekupim lebo mi vydrzali najmenej ,,chcel som aj ja Dr M ale nevydalo ,,martens mi vydrzali dost dlho a su najlepsie boty co som mal ale ta cena je krutá

Unknown povedal(a)...

to áno, aj ked ja som k botám šetrná ,ale už som počula od vela ludí že martensky su kvalitnejšie ako Steely

Unknown povedal(a)...

ja mam este aj teraz Martens v policke uz prezili svoje ale ich opatrujem stale ,a Steely skoda pismen ale verim ze tieto nove vydrzia viac