Translate

new in ...animalize

19:29:00 Unknown 13 Comments

Ked si dlho nič nekúpite, potom sa s toho tešíte ako malé decko, a o to viac si to vážite. Už dávno som sa takto netešila.Síce sú to len drobnosti, ale môžem to kombinovať do aleluja. Viem, že výpredaje frčia už veľmi dlho,ale ja som sa  tam dostala len dnes. Ešte predsa len nemali až taký odpad :-P. Dnes by som môj výber nazvala ,,zverina´´. Všetko som si to kupovala k môjmu koženému  kriváku :)

13 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Top s šelmičkou vede! Někde jsem ho viděla skrz výlohu, ale řekla jsem si, že už něco podobnýho s kočkou mám a že tam teda ani nepůjdu.

Bonnit-S povedal(a)...

odkiaľ máš ten top s pumou? chcem! :D

Unknown povedal(a)...

odkiaľ máš to psaníčko? zháňam niake také už strašne dlho :)

Vera Paradis povedal(a)...

ten prvý top je skvelý!:)

stylish fox povedal(a)...

tie dalmatince som si skúšala už 2x a stále sa neviem rozhodnuť :( Ale asi si ich vezmem v ružovom :D

Unknown povedal(a)...

v Gate za 6evri mali ,aj v šedej bol

Unknown povedal(a)...

H&M :)

Unknown povedal(a)...

ale ber sú super aj ked je divné že sú vzorované a zoštihlujú :D ale to je len plus

Katie povedal(a)...

wow,to šelmí tričko je cool!!
a chválím výběr písně! .)

Patricia povedal(a)...

ahoj, máš super blog, veľmi sa mi páči tvoj dizajn aj nápady. som tvojim followerom a chcela by som ti predstaviť svoj blog vrámci jeho predstavovania hlavne na slovenskej scéne. nechcem followerov, ktorý sa na môj blog už nevráti ale takých, ktorých naozaj zaujme- tak by som bola veľmi rada, keby si si ho pozrela. ja sa na ten tvoj určite vrátim

www.coco-mocco.blogspot.com

Inkoustová tečka povedal(a)...

to psaníčko! těšim se na outfity! :)

Sim povedal(a)...

vau to psanicko...sanka dole!!! :)

SABINNA and DAVID povedal(a)...

the t-shirt is really cool! where is it from?

xx, Sabinna and David
Broken Cookies