Translate

DIY British Box

14:36:00 Unknown 11 Comments

Milujem Britskú vlajku!  Je pre mňa symbolom rock n rollu! /,,/ Chcela by som mať v izbe jednu časť nábytku, ktorá by bola takto namaľovaná. Vyrobila som si preto aspoň maličkú šperkovničku . Kúpila som si čistú drevenú krabičku  a použila pri tom akrylové farby. Bola to babračka maľovať všetky tie pruhy na nerovnomerný povrch, ale celkom som to zvládla. Aspoň to nevyzerá tak vyumelkovane. Rozmýšľam, že jej urobím väčšiu sestričku.
Aspoň takú kde by sa zmestili náramky. :)
...a tu máte príjemnú nedeľnú pesničku ;) :D ofc british ;)

11 coments:

Ametystalia povedal(a)...

akrylové*

L I N D A povedal(a)...

dokonalosť toto ♥♥

Lucie Keprova povedal(a)...

pěknééé :)

Unknown povedal(a)...

ah fuckt, pardon

Messy Simone povedal(a)...

ja som tak maľovala vlajku na plachtu aby mi z nej mamina ušila tašku.. trebalo dať dve vrstvy a dokopy mi to zabralo aj s rysovaním 4 hodiny.. :D no a nakoniec to uschlo fľakato tak som musela začať znovu :D to boli nervy..

Unknown povedal(a)...

fiiiha Judas Priest Painkiller 1*
Britska vlajka ,)je vlastne vsetko Heavy Metal ,Hard Rock a aj Punk

Lizzy povedal(a)...

krásne,tiež mám rada britskú vlajku :) myslím,že by sa to dalo nejako aj servítkovou technikou,ale zohnať taký servítok je asi ťažšie ako to takto namalovať

Mirabelle povedal(a)...

paráda :) miluju Británii :)

Unknown povedal(a)...

fakt strašne veľa základných kapiel, ktoré hrajú tento štýl vzniklo tam, priekopníci !:) .......preto tam chcem ísť žiť :D

BelluSh povedal(a)...

Musím zohnaď niekde takú drevnú *krabičku* :)

Kejmy Tatranská povedal(a)...

tá krabička je skvelá!

Kejmy ♥.