Translate

Land

21:08:00 Unknown 3 Comments

Každý deň snívam, že sa zobudím a vonku nebude ani zrnko snehu, slnko bude svietiť až do 8mej večer a ja si budem vykračovať v kriváčiku. Myslím, že už sme dosť blízko. Len tie rána a večery sú brrrrrr. Včera som našla super drevenú kazetu po starkom, kde mal odložené také tie potreby na holenie. Vo vnútri je zabudované zrkadielko a tak som si s toho urobila šperkovnicu. V poslednom čase nejak frčím na škatulkách a krabičkách a všelijakých prkotinkách. Tam kde vidíte krála rocknrollu- tak to je servítka. V práci teraz robíme dekupáž (servítkovú techniku) a tak som si zmyslela že si vyrobím Elvisovskú škatulu. Už sa na to tešííím ;)
Samozrejme pierká musia byť, knižný brak musí byť (ranné čítanie v autobuse zaškamravenými očami )...atd :) a ešte Patti! v ušiach, v hlave.

3 coments:

L I N D A povedal(a)...

jooo pierka :D

Heather ♥ povedal(a)...

Van Halen <3
Kde se dá sehnat takovej ubrousek?

Unknown povedal(a)...

v papierníctve?.....ja neviem ja som to kúpila v obchode kde predávajú maliarske potreby