Translate

Michael Kocáb a Karpatské Chrbáty

19:41:00 Unknown 5 Comments

Ááááááááá to bol jednoducho špicový koncert! Nesmierne mi to pomohlo zabudnúť na všetky stresy a blbosti, kedže to bolo včera večer. Obvykle chodím na koncerty len cez víkend, ale asi to zmením a naruším pracovný týždeň kultúrnou vložkou. Why not?! Odporúčam! 
Mám rada Pražský výber a v kombinácii s Karpatskými chrbátmi mi to naozaj ulahodilo. 
Jazzrock chlapi! :D Pre tých čo nepoznajú- Karpatské chrbáty sú veľmi  dobrá kapela, ktorá krásne kombinuje vtip a dobrú  rockovú miestami až jazzrockovú muziku z rôznymi prvkami a zvláštnymi DIY nástrojmi. (napríklad gitara-rýľ, ktorú pomenoval-jednotná roľnícka elektrická gitara :D vid.na fotke)
Už som ich síce videla na festivale Pohoda, ale len 4 skladby a tak som si to chcela pozrieť celé. Stihla som čo to pofotiť a nakoniec sa aj s Brankom odfotiť ;) 


5 coments:

Unknown povedal(a)...

super :) ja som videl raz Prazsky vyber a nezabudnem nikdy na ten kocert ,Ujo Vilem Cok a Pavlicek + Klaudius su muzikanti ako sa patri + Kocab .Aj ked Kocab to pokaslal ze sa dal na politiku.

Messy Simone povedal(a)...

závidím ti tie koncerty.. u nás nie je nič :/

Unknown povedal(a)...

vidíš o tom som ani nevedela, ale to muzikanti v poslednej dobe robia , že sa rýpu v politike, no a Klauda je ppč
, môj kamoš snim mal u nás Workshop, síce som tam nebola lebo som dostala kiahne :D ale vraj to bolo super , robila som im plagát a Klauda ho chválil,tak aspoň niečo no :D

Unknown povedal(a)...

a odkial si?.....ved aj tu je múka, výnimočne tento mesiac máme, ešte tu bude Lenka Dusilová,Čiki liki tu-a, a aj Knechtová akusticky- ale to asi nepôjdem

Unknown povedal(a)...

Klaudius je Pan Bubenik :)Kiahne vedia kedy maju zautocit :)