Translate

Dazed And Confused

12:35:00 Unknown 7 Comments

Teraz mám také divné obdobie. Obdobie podprseniek, obdobie nerozhodných situácii a obdobie -konečne trochu svieti slnko. Tento týždeň bude pre mňa náročný. Od pondelka som v novej práci a budem sa musieť úplne celá preprogramovať na to, že celý deň budem v prdeli. Takže ak by ste si všimli, že príspevkov ubúda, nebudte prekvapený. Verím tomu, že všetko dobre dopadne. Za chvíľku je tu Valentín- teším sa na sladkosti a hlavne kde je tá posratá jar?!
ps : milujem cocacola obrázky

7 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

bukowski a tá horná podprda, ňom ňom :) a o jari ani nehovor, tak po nej túžim že až :D

L I N D A povedal(a)...

yep yep

Wera povedal(a)...

nová práca, nová výzva. Držím palce :)

Heather ♥ povedal(a)...

Been Dazed and Confused for so long it´s not true......
Podprsenky vypadaj obě skvěle ;) a Cocacola krabička je boží, mám podobnou z Kiku ;)

Pauline povedal(a)...

super podprsenky!
odkiaľ?

nech už je teploooo

Unknown povedal(a)...

jedna je zo sekáča, bola na nej ešte cedulka :D a druhá tuším Triumph, to som kupovala v Rakúsku už pred sto rokmi

Unknown povedal(a)...

táto je tiež odtiaľ :)