Translate

Show must go on

13:13:00 Unknown 10 Comments

V posledné dni ma viac než filmy berú koncerty. Nemám nejakú veľkú zbierku DVD, ale tak časom si ju dúfam zväčším. Vždy ide hlavne o klasický rock a nejaký ten heavy ementál ;) :D
Mám pre vás typy na fakt dobré koncerty.
*
1. Pink Floyd- Pulse:
Títo giganti art rocku, páni muzikanti prinesú do vašej obývačky atmosféru ako hrom. 
Koncert je z roku 1994-Earls Court, Londýn. Milujem skladbu Keep talking s tohoto záznamu. Nikdy som Floydov  naživo nevidela, poznám takých čo áno a vraj je to zážitok na celý život. Ani sa nečudujem :) Neviem či ešte Roger Waters koncertuje The Wall, pamätám si, že minulí rok bol v Prahe. Ja vždy všetky veľké koncerty zmeškám, alebo to organizačne nezvládnem.... zákon schválnosti.
*
2. Rush- R30:
 Toto sú tak milí páni. Čisto prirodzenosť bez šaškovania. Isto poznáte skladbu Tom Sawyer. Koncert je na dvoch diskoch a je zo svetového turné, ktoré oslavuje 30 výročie tejto skvelej kapely.
*
3. Motorhead- Live Everything Louder Than Everything Else:
 DVD som kúpila náhodne ako paperback za dáke 2€. Je to asi najlepší koncík aký som od nich videla. Myslím, že rok 1992 a hlavne ma baví, že pomedzi skladby sú tam rôzne rozhovory a videá, ako robia v backstage kravál a srandičky. Milujem to! Lemmy je pánko :)
btw-supiš móda:D
.... dá pozrieť aj free TU
*
4.Van Halen- Live: Right here, right now:
Túto kapelu by podla mňa mali vysvätiť. Je to zostava so Sammym Hagarom. Obsahuje 18 skladieb.  Verte mi, že vám odletí hlava s toho aký sú skvelý. Eddie to nakladá ako nik! Vždy sa mi páčil ten čudný obal z džízsom . Pamätám si ako som na to ako decko čumela, a nechápala som prečo je tam tá soška :D
*
*
5. Led Zeppelin- Celebration Day:
Už som to tu nedávno spomínala. Dostala som ho na Vianoce. Myslím, že toto bude asi posledné Zeppelin DVD, ktoré vyšlo. Koncert sa odohral 10.12.2007 v O2 Aréne v Londýne. Zeppelinska zostava + syn bubeníka Johna Bonhama -Jason Bonham. Je to geniálne. Ak ste na Zepp, budú to veľké emócie.... mono slzy. Pretože po smrti bubeníka už nehrali vôbec... a potom boom! Celebration day :) K tomuto DVD sú aj dva audio disky. Čiže koncík môžete okrem pozerania aj len tak počúvať.
*
6. Foo Fighters-Skin and Bones:
Ak milujete Dave Grohla tak toto musíte vidieť. Celý koncert je unplugged-ový, má to atmošku- je to v  akomsi divadle. Veľmi sa mi páči začiatok, ked sa všetci natrepali do člnov a počas ,,plavby´´ tam začali hrať.
 Samozrjeme sa  tam nájdu skoro všetky ich známe pecky. Hlavne moja obľúbená Best of You :)
*
7. The Doors- Soundstage Performances
Toto bolo hodené v nejakom časopise ako darček. Tiež je to paperback. Potešilo ma to, sú tam výpovede muzikantov alá čo bolo ako + vystúpenia -niektoré bez publika. Ako bonus aj fotky. Netradične je ako prvá skladba The End.
*
8. Jimi Hendrix- Live at Woodstock:
Legendárny festival a legenda Jimi. Jednoducho veľká história. Toto dvd je povinná výbava, každého kto sa pokúša, alebo hrá na gitaru. Vždy je to cítiť, ked ste s gitarou -jedno telo-jedna duša. Čítala som , že Jimi osobne nebol s týmto vystúpením spokojný, ale nás uspokojil do bodky. 
Je to môj veľký idol a inšpirácia.  Ved viete ;)

10 coments:

Messy Simone povedal(a)...

skvelá zbierka :) ja mám v tej svojej zatiaľ len pink floyd :D ale veľmi rada by som si pozrela jimiho, led zeppelin alebo foo fighters :)

Heather ♥ povedal(a)...

Pink Floyd vlastním, na Celebration Day mám zatím jenom zálusk :D

Heather ♥ povedal(a)...

Teď koukám, The doors máš z Nového Času? Kéž by i u nás k bulváru vydávali záznamy koncertů :D Akorát jsem teď ulovila na novinovém stánku The best of Led zeppelin za 49 Kč, jen se mi nelíbí, že Kashmir je tam jen v akustické verzi -_- :D

L I N D A povedal(a)...

jimi ♥♥
prosím napíš mi mail icka.gazdova@gmail.com vyhrala si giveaway.

Martina Bierová povedal(a)...

díky tvému nadpisu si teď pořád zpívám Show must go oooooonnnn :D

Unknown povedal(a)...

vdaka za tip ,inak Floydi a Pulse som videl aj Motorhead asi aj Zeppelin

neviem ci si videla Gary Moore Live In Stockholm Sweden 1987 super koncert

Unknown povedal(a)...

jéj super, idem na to ,dakujeem :)

Unknown povedal(a)...

len smelo :D

Unknown povedal(a)...

pozriem to,oco ho má rád, on je skvelý ale mne je hrozne ako človek nesympatický, asi preto sa mu vyhýbam :D

Anna povedal(a)...

Krásná sbírka! My máme minimálně 50 DVD z koncertů? Rock a hard rock. Mohně AC/DC, najdou se RHCP.. A prostě ty legendy. Je to skvělý si to pustit. Já u toho třeba žehlím - čučím na telku, skáču kolem žehlicího prkna a řvu na celý byt (mělo by se to trochu podopad zpěvu). A Jimiho bych fakt chtěla vidět, ale toho nemáme.. :/