Translate

Antiq

19:37:00 Unknown 11 Comments

Dnes som si odbehla do antikvariátu a kúpila si do mojej platňovej zbierky dva kúsky. 
Do kolónky 80s pop si pridávam divošku Cyndi Lauper a jej super ,,vyblakovačky´´ . 
No a klasičku Queen som tam tiež nemohla nechať. Na otázku, či nemajú niečo od Bukowského mi pán dal dokonca grátis túto malú knižočku o Bukowskom. 
Uvidím čo je to za blud. Lepšie ako nič.
 Trošku som si urobila radosť a na pár minút som sa odpútala od pracovného chaosu.
Niekedy sa mi zdá, ako keby sa mi celý deň len sníval. Nestáva sa vám to ? O.o
Už nič nie je naozaj... iba stres a zhon.
Venujem túto skladbu : Misha McKagan, Bonnit S a Mischel double W ;)

11 coments:

Nathalie povedal(a)...

Wau super super, kde si bola v antikvariáte? A na koľko ťa to približne vyšlo? :)

Bonnit-S povedal(a)...

potom daj vedieť aká bola knižka, som zvedavá :D a ďakujem za pesničku, mám ju veľmi rada a potešila si ma ňou :-*

Mischel double W povedal(a)...

jaak si mi zlepsila naladu s tou pesnickou!! vdakaa! a s tym stresom, som natom rovnako. minuly tyzden som si pripadala jak zombik... :D

L I N D A povedal(a)...

hah ta knížka :D



je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

Wera povedal(a)...

a do akého antiku chodíš? zháňam nejaké v BA... :)

Unknown povedal(a)...

asi 16€ cca.......a bola som no ved v B.Bystrici, odtial som

Unknown povedal(a)...

no len tie v banskej bystrici :D do všetkých

Misha povedal(a)...

chci vsechno ua!a dekuji za pisnicku honey!
<3

Nathalie povedal(a)...

No ja viem aj ja som z BB ale netuším, kde je tu antikvariát :D

Wera povedal(a)...

jaaj.. neviem prečo som si myslela, že si z BA :D...

Unknown povedal(a)...

lebo tu mám veľa fotiek z Britishu :D