Translate

ženské....

13:16:00 Unknown 6 Comments

Blíži sa Valentín a to znamená aj kopec trápnych zamilovaných darčekov.....  o tom teda viem svoje. Myslím si, že namiesto somarín dať žene kvety,alebo malinký šperk-proste klasiku-tou sa nedá pokaziť absolútne nič. 
Mne sa Valentín páči, lebo celkovo zmysel tohoto sviatku mi príde pekný. Viem, že už páchne komerciou, a prejav lásky by nemal byť len jeden deň v roku, ale v podstate celý rok. 
Mne vždy  nesmierne slintajú oči ked chodím okolo obchodov, kde sa na mňa usmieva krásne a sexy spodné prádlo. 
Keby mal človek na rozhadzovanie, tak to začne aj zbierať! Je málo pravdepodobné, že sa nájde muž, ktorý by vám trafil veľkosť a zároveň aj váš vkus. Zostáva to prirodzene na nás. Veľmi sa mi páčia outfity, kde hlavnú rolu hrá priesvitná blúzka cez ktorú sa skvie pekná podprda. 
Čo poviete ? Ktorá s týchto vám najviac padla do oka? Mne osobne teraz najviac idú retro typy, alebo tie pastelové <3.....no aj tak čierna 4ever :D


a dáme si lepák.....

6 coments:

Winnie povedal(a)...

Odkud jsou ty první tři? Jsou překrásné!
Díky

Heather ♥ povedal(a)...

Bože, Skid Row! <3 z týhle písničky (a Sebastiana Bacha) se tady odvářim od včera na střídačku s 18 and life :D ;) ty podprsenky jsou nádherný, strašně se mi líbí tyhle bez výztuhy, bohužel, pod 600 Kč jsem zatím neviděla :/

L I N D A povedal(a)...

aaaw dokonalé! :)

Bonnit-S povedal(a)...

všetky chcem, ihned! :D

Messy Simone povedal(a)...

asi by som chcela všetky :D ale najviac sa mi páčia tie tri v 4. riadku :)

Becca povedal(a)...

hej si mohla napisat odkial su :D všetky by som brala!