Translate

You drive me wild !

12:00:00 Unknown 23 Comments

Ešte stále mám eufóriu s toho aké je počasie. Ked sa ráno zobudím a viem, že idem do práce , neštve ma to. A prečo?....no lebo je slnko! Tieto kvietkované šortky som si kúpila nedávno v second hande, tuším za 2€ . Boli to 3/4 nohavice. Odstrihla som ich a myslím, že lepšie už ani nemôžu byť. Ten vzor sa mi strašne páči. Moje klasické tielko Led Zeppelin, ktoré ked sa mi rozpadne asi dosť oplačem, lebo mám k nemu citový vzťah haha. Nové sandále z Humanicu a k tomu  rockové doplnky,aby som nezašla trošku vedľa... Mimochodom vo štvrtok u nás v Banskej otvorili prvé H&M-ko :D trošku trapas. Pripadám si ako za komunistov, že to tu vôbec nebolo. Čo už Bystrica je taká. Predražená a obchody  mizerné a trápne. Jediné nákupné centrum, ktoré odstavilo celé naše krásne námestie v ktorom už väčšia múka naozaj nemôže byť :-/ .
Radšej si nakúpim cez internet ,alebo aspoň v Blave.
Užite si víkend a neseďte doma pred počítačom či notebookom. Ja idem chytať bronz a poobede  je skúška s kapelou. Trošku si zabúcham už sa teším. majte sa:)
btw...už mi treba clonu na foťák.uvedomujem si to :-/
 ...á nezabudnite na giveaway !:)

top:ebay.uk, shorts: second hand, sandals:Humanic, glasses: H&M, accessories:kenvelo,H&M,Six,Berserker tattoo,

23 coments:

Lizzy povedal(a)...

tie šortky sú úplne najlepšie! u nás tiež háemko nie je a myslím že ani nebude,je to celkom škoda pretože nebudem chodiť kvôli nejakým blbostiam ako napríklad ear cuff,ktorý strašne chcem do bratislavy :D

Mischel double W povedal(a)...

tie sortky!! ♥ uplne najsamlepsia si tu ! :*

Marcus povedal(a)...

tie šortky vyzerajú dobre a tiež pociťujem tie isté pocity čo pociťuješ ty keď ráno vstaneš lenže ja s rozdielom že idem do školy ! :D

Marie povedal(a)...

šortky jsou skvělé!!!! :-)

Skodulka povedal(a)...

Sekne ti to! Ty kraťásky jsou naprosto úžasné! :)

Tamara povedal(a)...

maš ich super--a ešt maš tie najlepšie vlasy!! :)

Sim povedal(a)...

vau sandale su bomba!

Martina Paulusová povedal(a)...

super outfit! .)

Bonnit-S povedal(a)...

neskutočne ti to sluší :)

Aneta povedal(a)...

konečne otvorili to hamko!! :D

Martina Navrátilová povedal(a)...

Cele skvele, moc se mi to libi:)

stylish fox povedal(a)...

Tak to už áno!!!

kikeec povedal(a)...

šortky vyzerajú skvele,sú takým oživením tovjho rockového štýlu :) a veľmi ti to pristane :)

Heather ♥ povedal(a)...

Ten top je skvělej!!! A šortky taky, ale míň :). Na tý druhý fotce vypadáš božsky ;).

Heather ♥ povedal(a)...

Btw. nejedeš náhodou na M.O.R. nebo Metalfest?

Misha povedal(a)...

OCH ! kocka moja!!

Nina povedal(a)...

úžasná !

Lola povedal(a)...

moc pěkný! a krásná tetovča!.)

Unknown povedal(a)...

dakujem baby :ˇ)

Unknown povedal(a)...

chcem isť na MOR ak vydá :) /,,/ hell!:D

Teruška29 povedal(a)...

Moc ti to sluší :) Ta tvá tetování jsou skvělá :)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Ver povedal(a)...

toto ti uplne pristane a šortky sa mi velmi pačia a ty si lepšia a lepšia:)