Translate

Tam kde čas zastal...

13:59:00 Unknown 4 Comments

 Neviem ako vy ale ja mám takú tu typickú dedinskú babičku. Nevoláme ju Babka ale Starká. Čiže Starká, ktorá mala nedávno 80 rokov- býva v našom dome a svoje zariadenie má typické dedinské. Narozdiel od nás, nemaľujú steny každé dva roky ale každých 10. Neprerábajú, neinovujú a v podstate zachovávajú to svoje tradičné slovenské a hlavne aj náboženské. Dnes som si pri nej výborne oddýchla a porozprávala mi nejaké tie zážitky z mladosti a aj spomienky na to, ked  ešte bola vojna. Pripadalo mi to ako s filmu, lebo oni si toho prežili naozaj dosť. Narozdiel od nás fakt sa nemáme na čo sťažovať.Niekoľko režimov, prezidentov atd. 
Počas jej rozprávania som sa snažila zachytiť čo Starkú tak najviac vystihuje....ale aj iné zvláštnosti v podobe Ježiška bez ruky... hm.
ps: Samozrejme mi nezabudla podotknúť, že nech nekupujem ,,tolkje háby´´ (preklad:toľko oblečenia), že ich už mám veľa :D .
fotené : Nikon coolpix P500
ak máte nejaké otázky tak sa kľudne pýtajte na formspring :)

4 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Já mam na Slovensku pratetu. A je to podobnej případ. Taky všude křížky, nic nepředělávala dlouhý léta.....ale má to svojí atmosféru a svym způsobem je to hezký. K ní je to takový vhodný.

Bonnit-S povedal(a)...

tá posledná je brutálna

Unknown povedal(a)...

díkes :)

Unknown povedal(a)...

presne tak vhodné:)