Translate

Beauty typ- nožičky :)

19:00:00 Unknown 3 Comments

Ide leto...pardon! Je tu leto ! a všetko sa odhaľuje.  Konečne môžeme vymeniť čižmy za pohodlné sandále ,alebo žabky či balerínky. Nevýhoda s tým spojená je aj, že po zime sú naše chodidlá v dezolátnom stave. Je naozaj nechutné ked vidím ženám dopraskané päty, zanedbanú pedikúru či dlhé pazúre. Ako kaderníčka v robote väčšinou stojím na nohách a poviem vám je to aj cítiť. Vkuse ma bolia. Rozhodla som sa dopriať im trošku  viac starostlivosti ako v zime. Ak vám môžem poradiť taký lahodný odpočinok nožičiek v morskej soli je na nezaplatenie. Tentoraz som si však vybrala himalájsku soľ. Netreba zabudnúť zbrúsiť odumretú kožu pemzou. 
Veľké tiptop ale ponúka značka Oriflame a jej chladivá mentolová maska na nohy. 20minút a chladivý pocit pretrváva ešte hodinu !:) Je fakt skvelá. Ako záverečnú fázu  odporúčam nejaké tie premasťujúce krémy z ureou, alebo nechtíkovú masť :). 
Ako sa staráte o nožičky vy? Máte dáke typy ?

3 coments:

Martina Bierová povedal(a)...

ty krémy od Balei používám hrozně ráda! a krásné botičky =)

julianna povedal(a)...

Moja mamina má taký super olej so škoricou od Avonu (myslím) do kúpeľa na nohy a je naozaj super, mám pocit, že vždy mi opadne minimálne z nich 5 kíl. potom pekne pemza a super nejaký krémik. Joj veru musím im už dopriať, stále iba behajú a nič zato :)

Unknown povedal(a)...

to môže byť super!