Translate

It's Only Rock'n'Roll, But I Like It...

20:49:00 Unknown 3 Comments

Chcem vám predstaviť 5 osobností, ktoré ma najviac inšpirujú v obliekaní. Nie sú už najmladšie, ale na tom mi nezáleží. Stále majú svoju charizmu. Nesnažím sa ich doslova kopírovať, ani vykrádať, ale sem tam mi pomôže, ked si poprezerám ich fotografie . 
Máte aj vy nejaké módne idoly?


Slash.... je klasika-koža, kovbojky,plno somarín-prívesky-náramky-talizmany-náušnice a samozrejme krivák!:)
Keith Richards-(gitarista Rolling Stones)Keith je pirát. Páči sa mi ten jeho mladý duch napriek jeho korytnačieho veku (haha) páčia sa mi hlavne fotky zo 70tych rokov. Btw videli ste tu reklamu na Louis Vuitton? :D tu
Jimi Hendrix. Jimi je čisto luxusný hippiesák. Tie jeho kombinácie a veselosti mi vyrážajú dych a plus jeho neodolateľná charizma a talent to len vykresluje.
Alice Dellal-modelka-punkáčka. Páči sa mi, že je vždy svojská a oblieka sa podla seba. Nemyslím si, že by ju nejako extra ovplyvňovala práca v modelingu. Má stále ten svoj image a nepodlieha trendom.
Kate Moss je klasika. Vždy mi pripadá, že má na háku. Zo všetkých modeliek ona vie  dať Rock na fotkách  najlepšie. Get The London Look ;)

3 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

ach Slash
ach Lenny :D

Heather ♥ povedal(a)...

Mně inspirujou Jimmy Page a Robert Plant, miluju je, fakt! ♥ Ve výsledku se to do mýho oblíkání mo nepromítá, ale pát detailů mám. Momentálně toužim po kovovym náramku s tyrkysem, jako měl Plant...

a cup of life povedal(a)...

zvu te na giveaway :)