Translate

shoes for me....

20:50:00 Unknown 4 Comments

Dnes som nadmieru spokojná. Po pol roku vyhľadávania tých pravých tenisiek pre mňa, sa mi to podarilo. Pri mojich ,, skromných ´´ nárokoch ( nesmú byť umelé-znesiem látku ,jednoduché, ľahučké, jemne rebelské, farba-čierna-červená ,alebo biela) sa mi to podarilo. Viac než 300x som pobehala všetky obchody zo športovými serepetičkami  v snahe nájsť nejaké tie pekné Nike,Adidas alebo Vansky, no vždy to malo akýsi zádrhel. 
Hlavne nepochopím ako také vychytené značky ako Adidas môžu vyrábať tak umelé potlavinové smrady na šport? to nehovoriac o tých tričkách s polyesteru,ktorý slovenský národ nosí ako symbol najväčšieho štýlu a vkusu.... Možno aby ste si vypestovali huby a iné podobné plesne. 
U Baťu som natrafila na tieto celokožené biele tramky za super zľavu z 89€ na 39€. Bol by to hriech nekúpiť ich. A ešte mi milá pani predavačka dala dokonca aj zľavu! 
Nuž :) hviezdy mi boli naklonené. Veľmi sa teším.... Prajem pekný víkend.

4 coments:

Domi povedal(a)...

Ja by som brala čierne :)

Unknown povedal(a)...

aj ja len nemali :)

Heather ♥ povedal(a)...

Mně se líbí i ty bílý (černý by se mi ale taky líbily víc), ale jednou jsem měla bílý boty a po každym druhym nošení jsem je brala důkladně kartáčkem, takže už nikdy víc.

Unknown povedal(a)...

inak oni vyzerajú úplne biele ale sú skôr neičo ako slonová kosť alebo jemne krémová,neviem názov tej farby