Translate

Topshop gladiator & Jackie O

19:10:00 Unknown 5 Comments

Konečne mi dorazili sandále z Topshopu. Tentoraz som si nevybrala čierne ale metalické. Ako hovoria bratia Češi ... ,,ať žije Heavy Metal´´. :D .Dúfam, že ma nedotlačia do krvi ako to remence zvyknú. Cestou na bus som sa stavila v takom divnom obchode kde predávajú všetko za facku ( hľadala som nejaké  lacné kraviny čo treba do roboty-(kaderníctvo) , ale prvé čo mi padlo do oka bol stojan z okuliarmi za 1,90€ . No poviem vám lepšie tvary som už dávno nevidela a hlavne úplne hranaté a šibnuté ako nosila Jackie Kennedy. Hned som si zobrala tieto bordové.Aspoň ma nebude mrzieť ked si ich zlomím alebo sa mi spučia v kabelke . Ako ste sa mali cez vikend?:)


5 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Boty a brýle jsou super. Dio je taky super, ale radši mám Ozzyho Osbourna (i když Dio je taky super cvok).

Heather ♥ povedal(a)...

pardon, byl super cvok

Nathalie povedal(a)...

Topánky mega! :)

Bonnit-S povedal(a)...

metalickými topánkami sú tiež uchvátená :)

stylish fox povedal(a)...

Topanky sú skvelé!