Translate

Runway inspiration

21:23:00 Unknown 6 Comments

Rada si prezerám fotky z móla. Vždy ma niečo inšpiruje. Niektoré menej, niektoré viac. Vybrala som pár fotiek, ktoré ma zaujali. Neviem prečo, ale mám to asi v sebe- vždy v tých  modeloch hľadám rock n roll, nádych  bohémie, alebo aspoň pin up girls. Také modely ma oslovia najviac. Ešte viac ma však oslovia tie, ktoré sa dajú praktizovať aj v bežnom živote. A to spĺňa 100% Dsquared2 . Ako keby som sa pozerala na festivalovú prehliadku. Jednoducho paráda. Ďalšia vec, ktorá ma zaujala boli veľmi zaujímavé strihy  A.F. Vandevorst . Pripomína mi to akýsi mix -motorkárka + strapce z gigantického závesu v rozprávke Popoluška :D mimochodom naozaj skvele zakomponované. Hlavne tá husárska vesta ;) Kožené nohavice do zvonu -môj momentálny sen mať také, ktoré sa ale rozširujú až pod kolenom.
Čo sa týka Givenchy.....úplne sexy! Hlavne vlasy. Cestička na stred to milujem!:)
Ktorý model sa vám páči najviac?:)



6 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

Givenchy je zmyselné a sexy
Vandevorst ma niečím veľmi uchvátilo

stylish fox povedal(a)...

Obliekla by som si úplne všetko !

Unknown povedal(a)...

Dsquared2 jednoznacne, ale ani givenchy nie je na zahodenie ;)

Nathalie povedal(a)...

Brutálne super!!!

DIARY BY PAJI povedal(a)...

nádhera :)

Heather ♥ povedal(a)...

Chci ty černý kožený gatě :D. A Dsquared2 má skvělé a nositelné kombinace.