Translate

Piece Of My Heart

19:04:00 Unknown 7 Comments

Ahojte!:) Dávno som tu nebola. Isto ste si nevšimli :D. Že prečo?....no lebo sa mi nechcelo a vonku bolo pekne a tak sme sa vyhýbali akémukoľvek  interiéru. Boli sme  asi 200x na pive, na opekačke a na jarmoku :) Bodaj by som mala prázdniny ako dakedy :-/  Na jarmoku bolo super. Mám veľmi rada tie stánky z remeselnými výrobkami a prkotinkami. Hlavne si vážim že je to handmade a rada to podporujem. Kúpila som si od Peruáncov náhrdelník a náramok. Jedna dievčina vyrábala náušnice zo servítok- to sú tie dve indiánske masky :) Sú skvelé nevážia asi ani gram.  Okrem toho ďalšia sekáčová kabelka do zbierky a hlavne kniha Keith Richards- tej sa teším asi najviac. Spríjemňuje mi nudné chvíle v robote.
A nezabudnite na giveaway ;)



7 coments:

Misha povedal(a)...

kniha a video !

Bonnit-S povedal(a)...

náhrdelník a náušnice!

Katie povedal(a)...

už máš keitha přečteného?

Heather ♥ povedal(a)...

Knížka mě láká už delší dobu, u nás v knihovně ji bohužel nemaj. Bude něco jako recenze na ni?

Zuu povedal(a)...

asi potřebuju ty náušničky ! :)

Unknown povedal(a)...

ešte som len na dákej strane 100 :)

Unknown povedal(a)...

recenzia ako odomňa?:D