Translate

must have

10:34:00 Unknown 10 Comments

Rozhodla som sa, že urobím taký malý ....ani nie wishlist ale skôr niečo ako typ na tie najlepšie veci, ktoré sa jednoducho kombinujú a ozvláštnia aj to najnudnejšie oblečko.Ako základ beriem práve topánky. Nikdy ich nie je dosť a pre mňa sú top vždy čierne. Nieže by som bola nejaký konzervatívny typ ,len mám rada jednoduchosť a ktorá farba ak nie čierna najviac vyjadruje rock?:D Ak vám môžem poradiť nekupujte si (presnejšie vyhýbajte sa) lacným topánkam. Lacným nemyslím ani tak cenu, ale skôr kvalitu. Nohy vás nesú celý život a do*ebať si ich nejakými nestabilnými a zdravotne závadnými topánkami len preto, že sú pekné mi pripadá úplná kravina.Ja osobne sa najviac vyhýbam umelým materiálom pri ktorých vaša noha nedýcha.
Pre toto leto som veľký fanúšik jemne špicatým lodičkám, mohutným 70s sandálom a staré dobré gladiátorky.
Nedávno som si objednala jedny metalické gladiátorky  z Topshopu. Tento týždeň by mali doraziť.


Čo sa týka nohavíc toto je pre mňa top 5. Je však dôležité vybrať si správny strih. Stáva sa mi , že číslo M mi je narvané a L-ko zasa moc volné. Niečo medzi už prestali vyrábať. Mám široké boky a tak sa vždy zameriavam len na elastické nohavice. Vytvarujú sa podľa vás. Jediná nevýhoda môže byť práve to, že ten elastan je umelý a môže  vám v tom byť nepríjemne teplo.Tie pruhované čierno-biele zháňam už pekne dlho. Nevideli ste niekde také?




Vlastním asi 6 kožených bundičiek a dve vesty. Je samozrejmosť, že si obľúbite práve tú jednu jedinú, ale ked ma už nebaví zvyknem ju prestriedať. Dobrá voľba je aj riflová bundička, alebo vesta. Na festivalové akcie a do dažda zvyknem nosiť vojenskú parku alebo také niečo ako sačko. Ah a ešte som zabudla k tomu červenému kožáku. Jeden som objavila za fajn cenu 110€ a silno o ňom rozmýšľam. Také to oživenie s tej čiernej môže byť super.

Ked s tak jedným očkom pozriete na tieto tri obrázky isto aj vy vidíte množstvo kombinácii .Čo by ste k čomu priradili-skombinovali ?:)

10 coments:

Lizzy povedal(a)...

pekný článok,zo všetkých topánok sa mi páčia iba tie gladiátorky :D špice nemusím ani vidieť,nie ešte ich nosiť,ale keď je outfit pekný tak prečo nie
pruhované nohavice sú zaujímavé,žiaľ neviem kde by ich mohli mať :)

Mischel double W povedal(a)...

70s glam topanky! ♥ bohatstvo v tych by som mala aj 2 metre frasa :D preco nemozem mat vysku 1meter 50cm?!

Bonnit-S povedal(a)...

mám 160cm vymením, chceš? :D

Unknown povedal(a)...

ja mám 167 a máli sa mi,chcem 175!_:D

Lucia povedal(a)...

Špicaté baleríny a pásikavé džínsy ღ

Heather ♥ povedal(a)...

Teda! všechno co si tady vybrala bych taky brala.

ajka pé povedal(a)...

z bôt by som brala asi gladiátorky ...mám 175 cm,s podpätkami sa niekedy cítim ako žirafa =D...nohavice určite pásikavé a bunda je už v podstate úplne jedno...vystihla si presne 3 štýly ktoré mám najradšej-kožená,riflová alebo army... takže zladiť už len podľa situácie,počasia alebo nálady =)
a k tým nohaviciam,skús pozrieť tieto...ja ich obzerám už dlhšiu dobu ale tá cena ma stále nejak odrádza
http://www.motelrocks.com/shop/products/Motel-Skinny-Jordan-Jean-in-Black-and-White-Stripe.html

ajka pé povedal(a)...

alebo ešte tieto,ale tie sú už legíny
http://www.blackmilkclothing.com/collections/leggings/products/beetlejuice-leggings#

Unknown povedal(a)...

dakujem :ˇ)

Martina Bierová povedal(a)...

no ani jedna z těch věcí by mi rozhodně nevadila :D