Translate

Romantique

16:28:00 Unknown 10 Comments

Teraz mám také obdobie, že ma baví mixovať dve úplne odlišné veci ako napríklad včera......moje staré tričko Slayer a romantický kvietok do vlasov :). Kombinácia to divná, ale mne sa vždy páčilo také to spojenie jemnosti a úplnej........ako to pomenovať -antijemnosti :D Rock vs. romantika, luxus vs.ulica atď...Ešte som vytiahla kabelku, ktorú som nemala asi pol roka. Vyhrabala som ju hrozne dávno v sekáči. Je celokožená a má vnútri zabudované také malé zrkadielko. To nie je nikdy na škodu ;) Ako ste sa mali vy? Ja som bola cez víkend u starkej. Opäť som si od nej doniesla rôzne retro suveníry :)
...a áno priznávam fotky nie sú najlepšie. ešte stým nevieme dobre fotiť ako vidíte to svetlo nám  úplne ,,zožralo´´  oblohu :D zabudli sme na automatickú clonu,fuck :(
a nezabudnite na giveaway!:)
top: old, skirt and bag: second hand,shoes:zara,

10 coments:

Inkoustová tečka povedal(a)...

a teď to vyklop, kolik chlapů to napálilo do pouličního osvětlení?

Martina Navrátilová povedal(a)...

Skvělý!

julianna povedal(a)...

ten náramok a kvet sa mi moc páči.
Celkovo moc zaujímavé, také aj žena aj rock. Proste super :)

Misha povedal(a)...

mojaaaaa ty jsi najlepsiaa !!!! zboznuju te. tahle kombinace je naprosto bozi !!

Heather ♥ povedal(a)...

Perfektní kombinace. Žeru tě!

Unknown povedal(a)...

...ani jeden,lebo to pochopí asi 1% že čo mám na sebe,kebyž mám playboy tielko a kozy mi lezú von mám väčší úspech ;):D

Unknown povedal(a)...

dakujem žienky :)

Sim povedal(a)...

vozis sa na krasnych crievickach ;) :)

Ver povedal(a)...

aká pekná,a tie lodičky ti nesmierne pristanu,viac takych!!

kikeec povedal(a)...

Podobáš sa mi tu na Kat Von D :) ešte aj tne kvet vo vlasoch :D

onewildheart.blogspot.com