Translate

Dr.Martens

20:34:00 Unknown 12 Comments

Milujem Martensky. Už pol roka si jedny kupujem :D stále ich nemám. Nasrať. Nevydá. Ale nie o tom som chcela. Milujem tie ich shopy. Strašne sa mi páči ako sú zariadené a samotné Martensky tomu dodávajú taký tajomný a old school nádych. Veľké Like! Čo poviete?:) 
Toto je store v Glasgowe.
...všimnite si hlavne tie detské <3 :))

12 coments:

Lizzy povedal(a)...

haha,tie detské sú chutné :D

Mischel double W povedal(a)...

aaaaaaa! ne toto mi nerooob,cem!

Unknown povedal(a)...

awesome x

Nina povedal(a)...

úplne najkrajšie sú!!

Inkoustová tečka povedal(a)...

martenskám jsem nikdy neholdovala, ale ty aktovky mě teda dostaly! :)

Bonnit-S povedal(a)...

veľmi vkusné a tie detské sú ozaj rozkošné :)

stylish fox povedal(a)...

nepovedala by som , že tento štýl obovi sa bude predávať v takom krásnom a elegantnom obchode :) Ja kedže mám veľkosť 35/36 by som si určite vybrala z detskych!

Martina Bierová povedal(a)...

tak ty dětské nemají chybu, budu je muset jednou pořídit svým dětem! :D

Heather ♥ povedal(a)...

Jsou skvělé! Já chci né úplně nízké, né úplně vysoké a černé.

Unknown povedal(a)...

ja chcem pod koleno a lakované :)

Zlata povedal(a)...

Ou... to je ráj!!!!!!

Unknown povedal(a)...

DR MARTENS SU SUPER BOTY MAL SOM UZ STEELY ,BULDOG,ROOSTERKY ALE ANI JEDNE NEVYDRZALI TOLKO CO MARTENS ,ALE SUMA JE RIADNA