Translate

Black & White

11:42:00 Unknown 11 Comments

Neverila som, že sa to stane, ale stalo sa. Čierna, do ruky a lakovaná! Presne to bola moja predstava a v podstate aj na odporúčanie fizioterapeutky, ( kvôli môjmu krivému plecu-vykrivenému od ťažkých kabeliek!!) mi povedala, že mám nosiť len také do ruky. Som veľmi rada. Kabelu som kúpila v takej divnej obuvi. Opäť sa potvrdilo pravidlo, že vôjsť do obchodu, ktorý stále obchádzate sa vyplatí. Kožená nie je, ale nevadí mi to.
Strašne sa mi teraz páčia také jednoduché farby a hlavne biela. V HMku som ešte vyhrabala čisto čierne s priesvitným chrbtom. Za 10€re no nekúpto :)


...ten pekný obraz ženy bez očí kreslila Gabriela,tu je jej blog :)

11 coments:

Misha povedal(a)...

ta kabelka je vazne bezvadna !!

Inkoustová tečka povedal(a)...

ty tílka jsou božský!!!

Iveta Pisingerova povedal(a)...

ta kabelka je skvela!!

http://ivetsperspective.blogspot.com/
GIVEAWAY

Leona povedal(a)...

krásný tílka :) a Taylor ♥

Heather ♥ povedal(a)...

Moc nemusim hadí vzor, ale líbí se mi. Obdobný topy budu potřebovat. ♥

stylish fox povedal(a)...

kabelka je skvelá!

Michaela povedal(a)...

ty tricka sou super)))
a super blog,folow youuu:*

Sim povedal(a)...

tielka su kultovka:) perfektne!!

Unknown povedal(a)...

to je akože krokodíl :D

Unknown povedal(a)...

dakujeem :)

Lucia povedal(a)...

Tielka sú pekné :) a Taylor Momsen <3