Translate

Put your hands up!

19:20:00 Unknown 11 Comments

Žltý lak na nechty mám na sebe prvý krát v živote. Nikdy nehovor nikdy a predsa som si k tejto farbe našla cestu. Oblečko tej farby však nosiť nezvyknem a pochybujem , že sa to zmení....ale nie o tom som chcela.Moja posadnutosť náramkami a prstienkami je stará záležitosť. Že to často preháňam aj to viem.  Na čo si však potrpím je matné striebro. Nemám jediný taký kus. Všetko bižutka. Prehľadala som desiatky stránok a nikdy som nič nenašla. Stále slintám nad fotkami zo 70tych rokov, kde majú rockové hviezdy tyrkys vsadený v zlate, alebo striebre. Aký máte k tomu vzťah vy? Nosíte toho veľa,alebo radšej vsádzate na jednoduchosť?. Pracujem ako kaderníčka a všetky tieto veci mi pri práci zavadzajú (nedávno to dokonca vraj zakázali -hygiena). Myslím, že práve preto sa neviem zmestiť do kože a chodím ako cigánka :D .
...poviem vám fotiť si ľavou rukou pravú je des....
+ pesnička pre rockových nadšencov...ak ešte nepoznáte Jorna, tak by ste si ho mali vypočuť, je to jeden z najlepších rockových spevákov súčasnosti 

11 coments:

Iveta Pisingerova povedal(a)...

toho zluteho laku si dej jeste jednu vrstvu a bude to dokonale :)


http://ivetsperspective.blogspot.com/
GIVEAWAY

Kejmy Tatranská povedal(a)...

Za to, že máš ten žltý lak prvý krát, je to super. vyzerá masakrálne! :).

Kejmy ♥.

Nathalie povedal(a)...

Megaaaaa!!!!

Unknown povedal(a)...

mám dve a furt presvitá :)

stylish fox povedal(a)...

ten náramok ! TOP !

Nikolas povedal(a)...

doo piči aj ja chcem taký náramok ako je na 1 foto ! :D

Inkoustová tečka povedal(a)...

joo, vintage silver bižuterka je skvělá!

Simona povedal(a)...

Skvelo skvelé!:)

Heather ♥ povedal(a)...

Mně se žlutý docela líbí, ale sama se k němu asi nedopracuju. Ani žlutý oblečení neni pro mě. Ten pyramidovej náramek je skvělej, já jsem si ho vyrobila (protože nemůžu nikde sehnat na obvod ruky 17 cm, eště víc mě ubíjejí opasky, ten bych potřebovala 60cm, ale kratší jak 80 jsem nikde neviděla), ale mám jen jednu řadu.

Lucia povedal(a)...

Ten prsteň s lebkou je dosť dobrý :) Ja na rukách nenosím nič. Prsty mám otrasné, takže prstene nenosím, a náramky mi vadia. Mám rada voľné ruky :D Žltú farbu nemám rada, keď už musí byť, tak jedine citrónovožltá.

Unknown povedal(a)...

hej žltú ani ja ahlavne také že tričká a tieto veci čosi, ale táto neonová sa mi páči :)