Translate

Giveaway

8:36:00 Unknown 21 Comments

Už tu dávno nebola. Pri pohľade na túto knižku o tom rozmýšľam už pekne dlho. Je krásna, ale je mi na nič a môj sen stať sa módnou dizajnérkou je už ....proste to už nieje to po čom túžim :D . Tak som sa rozhodla, že poteším jednu/jedného z vás. Podmienky sú nasledovné : 
1. napíšte mi aké knihy čítate najradšej? ..ak vôbec čítate :)
2. sleduj blog cez google friend connect ( tu na pravo)
3.a cez FB tu
4. samozrejme meno a e-mail :)
 Good Luck!
Giveaway končí 1.júna 2012


21 coments:

Jeannette povedal(a)...

Podmínky splňuji:)
Nejraději čtu od Browna, mám spoustu nových knih a co jsem na vysoké nemám na ně vůbec čas..¨
wr55@centrum.cz

Kejmy Tatranská povedal(a)...

Ja knizky necitam :D. Je to smutne, ale je to tak. Ale momentalne som sa donutila do tych s historiou mody, pretoze mna to este neupustilo ;).
(ak nevyhram, co je dost mozne, povies mi potom, odkial mas tu knizku? :) dakujem)

Kamila Tatranska.
kejmy.do.it@gmail.com.

Inkoustová tečka povedal(a)...

já čtu v podstatě cokoliv, ráda si občas vytáhnu nějakou knížku z máminy nebo tátovy knihovničky a přečtu si jí :) teď to byla hlavně povinná četba, ta ale mě nebavila díky tomu slovu "povinná" :D

martinetoquee@seznam.cz
Martina Bechyňová

Zuy povedal(a)...

Ja čitam tiež čokoľvek.. ale mám rada niečo z histórie, plné napäťia, alebo zo života žien.. trebárs Jana Eyrová... mám rada aj biografie a cestopisy... alebo skrátka nejaké povojnové romány :)
zuzanafric@gmail.com
Zuy :)
Podmienky splnené

Anonymný povedal(a)...

bejradši čtu nějáký to fantasy - Harry Potter, Percy Jackson, Narnie a takovýhle :D Občas když si chci relaxnout tak si přečtu holčičí věci jako Lauren Weisberg nebo Lauren Conrad ( spisovatelky ).. A taky docela ráda čtu horory, třeba sérii Husí Kůže, nebo Horory na dobrou noc :D A taky mám ráda spisovatele Paula Coelha.
Linh Chi Nguyen
linhchi.dana@gmail.comn

Marie povedal(a)...

zajímavá knížka.
sleduji Tě ;-)
čtu často, teď bohužel nemám na čtení toho, co bych chtěla číst, ale moc čas, protože čtu strašně věcí do školy. ale asi nejvíc mě chytla sága Píseň ledu a ohně a seriál podle ní natočený Hra o trůny.

masik.v@centrum.cz
Marie Vágnerová

Baruna povedal(a)...

Momentálně už mi zbývají síly jen na povinnou četbu, ale aspoň perlím v A-Z kvízu, že :D a jinak miluju knížky od Dahla Roalda (Karlík a továrna na čokoládu rules ;)
Bára Šimoníková
bara.simonikova@centrum.cz

Lizzy povedal(a)...

To je úžasné tá kniha! Tvoj blog sledujem veľmi dlho tu aj na fb.Ja čítam tak rôzne,najlepšia kniha je pre mňa Proroctvo sestier a teším sa na pokračovanie :) Čítam skôr cez prázdniny,lebo inak nemám čas,čo je škoda.
Lucia Banárová
lizzy-fashion@centrum.sk

Teruška29 povedal(a)...

FB nemám takže pokud by to vadilo tak můj koment kdyžtak smaž :)
Já mám nejradši takové ty klasické dívčí romány, ale teď spíš čtu povinnou četbu do školy :)
Tereza Černovská - cer.terka@gmail.com

doda povedal(a)...

Podmienky splnam :)
A co najradsej citam? Ja si precitam cokolvek, co sa mi dostane do ruk. Jedine co vynechavam je povinne citanie :D
Dominika Promerova - dominika.promerova@gmail.com

Heather ♥ povedal(a)...

FB nemám tak snad to nebude vadit.
Já čtu skoro výhradně knížky od Agathy Cristie a od Shmash.
Petra Černá, i.audrey.p.i@gmail.com

sabča povedal(a)...

tak to je super !!
ráda kreslím postavy, ale moc mi to nejde .. taková knížka by se mi fakt hodila :)
já moc nečtu, ale tak dvakrát do roka něco přečtu :D ... nejvíce mě bavilo Stmívání :)))
Sabina Mikulášková
sabik0@seznam.cz

N povedal(a)...

Já teda čtu pořád něco.:) Od klasiky přes upírárny až po romatický kraviny.:D Co se mi líbí, to se mi líbí, vyhraněnej vkus nemám.:)
fb: Natt Prcek Bílková
buffy.b@seznam.cz

lola181 povedal(a)...

ja som prečítala všetky denníky princeznej a zatiaľ to boli pre mňa najlepšie knihy, keď som jednu prečítala aj za deň, potom už teraz také fantasy hlavne o anjeloch séria pád, záblesk, ale mám aj inkarceron, zase nenásytnú od cabotovej a ešte pár nových nečítaných proroctvo sestier, a podobné

sledujem aj na fb aby mi nič neuniklo
nikola banarova

Paula K. povedal(a)...

Čítam, čítam! Najradšej mám typické babské romány, ha. :P
Pupi Kulichová
bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

Misha povedal(a)...

uaaaa tu musim mit a ne ze ne !!!
miluju romany. ted ctu tri kamarady.
violet.world@seznam.cz

Mischel double W povedal(a)...

oo super giveaway! ja citam ked mam cas, teraz ho az tak moc nemam, skor malujem a fotim, licim. ale napriklad milujem oddelenie Umenia v knihkupectvaaach, tam viem stravit aj hodiny prezeranim knih :)

michaelawarenitsova@gmail.com

L I N D A povedal(a)...

knihy čítam ako kedy. niekedy diev. romány teraz mám knihu hororovú.. :)
icka.gazdova@gmail.com

Unknown povedal(a)...

knihy čítam rada aj keď veľa času na to nemám ... najradšej mám tie na spôsob denníkov, kde sa veľakrát nasmejem a potom aj psychologické napr. od Sinelnikova a samozrejme kuchárske :) nemusím zase tie romantické ...
podmienky splnene :) Missy

miselinka12@gmail.com

Veronika povedal(a)...

najradsej mam zivotopisne knihy alebo podla skutocnych udalosti. a potom vsetky o mode :D

sledujem ta vsade :D

uharcekovav@gmail.com

Bobinka Lastrange povedal(a)...

Veľmi rada čítam knihy, najčastejšie čítam knihy v ktorých sa objavujú nadprirodzené bytosti, alebo potom knihy s nezvyčajnými ľudskými osudmi poprípade niečo romatickejšie.

fkovalcikova@gmail.com