Translate

British...

18:45:00 Unknown 7 Comments


Mám silno pozitívny vzťah k Británii. Nikdy som v Anglicku nebola, ale je to jeden z mojich cestovateľských snov. Možno vám to pripadá vtipné, pretože sa tam skôr než na dovolenku chodí na školské výlety, ale okrem dovoleniek pri mori som fakt nezašla ani za humno :D. Pre mňa je britská   vlajka niečo ako symbol Rock N Rollu, lebo všetky naozaj dôležité kapely (Beatles,Black Sabbath,Zeppelin,Judas...blablabla) väčšina pochádza práve odtiaľ. Veľmi ma potešil môj kamarát Peťo, ktorý mi doniesol malý suvenír v podobe plagátu Jimiho Hendrixa a pekne ,,odetú´´ čokoládu :). Týmto sa mu chcem poďakovať , že si na mňa spomenul.
Btw...už asi rok premýšľam, že urobím DIY na jednu starú vojenskú truhlicu, ale neviem sa k tomu dokopať. Bol by to pekný kus do izby. Aspoň na odkladanie šatiek a opaskov :)....


Tá sedačka je môj sen!... presne takto by som si to predstavovala. Na poslednej fotke môžete vidieť dôkaz, že aj zo starej palety si môžete urobiť stôl do obývačky . ;)Hot!



7 coments:

Misha povedal(a)...

s tou skrinkou je to bajecny napad.vypadalo by to skvele!

Heather ♥ povedal(a)...

Ta skříň se mi moc líbí.
Já jsem taky tak trošku probritská. Byla jsem tam užila jsem si i moře. Bydlela jsem s kámoškama u rodiny a ta byla fantastická. Po perfektní večeři s náma hráli UNO a bavili jsme se. Letos tam jedu znova a nemůžu se dočkat. Navíc mi vyhovuje i anglický počasí - nesnášim horko.

Mischel double W povedal(a)...

no tak toto je ovela lepsie jak nejaka americka vlajka! tu komodu a stol ♥

Martina Bierová povedal(a)...

podívat se do Británie je taky můj sen, i když u mě trochu z jiného důvodu - chtěla bych do Britského muzea=)

Honzouš povedal(a)...

Jojo, taky jsem britskej; a je pravda, že sehnat něco s britskou vlajkou je těžký, všude je přeamerikováno.

Unknown povedal(a)...

no to máš pravdu :)

Lucia povedal(a)...

Tiež by som raz chcela ísť do GB. Mojím snom je vidieť hlavne Londýn :)