Translate

Music: Deep Purple- Made in Japan

8:53:00 Unknown 3 Comments


Jedna z najlepších živých hardrockových nahrávok v histórii rocku. Tak živelná a autentická, že neobsedíte. Tento dvojalbum je z roku 1973 a skladá sa z nahrávok  troch koncertov v Japonsku. Album obsahuje 7 skladieb. Už prvá pecka Highway star sa vám vryje pod kožu a budete si ju spievať celý deň. Spevák Ian Gillan bol vtedy v najlepšej forme nehovoriac o jeho kolegoch. Purple vtedy v zostave: gitarový virtuóz Ritchie Blackmore, legenda za hammondom Jon Lord, na basu Roger Glover, a pán rytmu bubeník Ian Paice. Moja obľúbená zostava  vôbec. Ak ste fanušík roku isto poznáte hymnu s názvom "Smoke on the water" , alebo baladickú "Child in Time". Ja mám veľmi rada aj "Space truckin' ".
Celkovo sa mi páčia staré živé nahrávky hlavne kvôli zvuku, ktorý dnes už skoro neexistuje. Myslím, že to závyselo aj od nástrojov a techniky vôbec. Teraz sa už aj koncerty v štúdiu upravujú a čistia. Samozrejme netrvám na tom, aby teraz tak každá kapela znela, ibaže to malo také zvláštne kúzlo, ktoré ma nesmierne oslovilo. Je to jednoducho odraz doby. Ja by som povedala, že to bolo tak pekne špinavé. :)

3 coments:

Unknown povedal(a)...

Podľa mňa asi najlepší živák v dejinách Hard Rocku, najsilnejšia zostava , pecky ktoré prebudili svet a kamenné múry na ktorých vznikol Heavy Metal. Mr Ian Gillan aj na jeho solovej drahé vydal kvalitné albumy aj v Black Sabbath album Born Again je klenot. Made in Japan ☆☆☆☆☆☆☆☆ chválim tvoju recenziu .

Unknown povedal(a)...

Podľa mňa asi najlepší živák v dejinách Hard Rocku, najsilnejšia zostava , pecky ktoré prebudili svet a kamenné múry na ktorých vznikol Heavy Metal. Mr Ian Gillan aj na jeho solovej drahé vydal kvalitné albumy aj v Black Sabbath album Born Again je klenot. Made in Japan ☆☆☆☆☆☆☆☆ chválim tvoju recenziu .

MILEX povedal(a)...