Translate

Camel coat

15:42:00 Unknown 6 Comments

V čase keď som ešte chodila na strednú školu, kúpila som si (ako inak) v second hande tento kabát. Vtedy som ešte netušila, že jeho celok tvorí 50% vlna a 50% ťavia srsť. 
Za smiešnych 6€ bol hneď môj. Nenosila som ho skoro vôbec, lebo mi bol veľký. Teraz prišiel jeho čas. Dá sa kombinovať na veľmi veľa spôsobov. Náhrdelník, ktorý mám na sebe som si vyrobila sama a v rôznych farbách je k mání na facebooku (Magic Mantra by foxey lady).
Milujem strapce :)
No a ešte čosi k tým okuliarom, tie som si kúpila ked som bola siedmačka na základnej škole. Celkom nadčasový strih, čo poviete?
Prajem krásny víkend, ja idem do kina ;)

[Coat/kabat:second hand, top/ košela:HM by sscond hand, jeans/rifle: F&F, shoes/topanky: Zara, bag/kabelka:Lindex, eyewear/okuliare: china shop/číňák]
 

6 coments:

DanaTN povedal(a)...

Perfektné. Kabát je úžasný, a zvonáče boli, sú a budú vždy top.

Unknown povedal(a)...

Cool look, love it=))

arcticraspberry.ru

Unknown povedal(a)...
Unknown povedal(a)...

thank u :)))

Unknown povedal(a)...

Super kabát a boho košile :)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem ;)