Translate

Florale

7:26:00 Unknown 4 Comments

Niekedy ma mrzí, že steny v mojej izbe nie sú väčšie. Mám veľmi rada všelijaké obrázky v rámikoch, alebo len obyčajné fotky či pohľadnice, ktoré vždy spolu nejak hrajú dokopy. Pomaličky sa to snažím minimalizovať, ale ide to ťažko. Našťastie ma zachránil náš maličký drevený stolíček, ktorý som oprela o stenu a  dávam si naň vecičky, ktoré ma momentálne tešia. Už mi tam pár kvietkov zvädlo, ale to bude asi tým, že majú málo svetla. Asi ostanem navždy verná kaktusom. Škoda, že tie nevoňajú. Chýba mi leto a sladké vône. Ocino mi pár dní dozadu daroval toaletku Prada Candy Florale. Nie je to pre mňa typická vôňa, ale možno je to dobre. Zmeny mám rada. Jej zloženie je limonka, pivonka, karamel, med, benzoin a moje obľúbené pižmo (mošus). Tieto živočíšne zložky som ako decko nenávidela. Teraz je to úplne naopak.
Keď zmeníte voňavku, to akoby ste zmenili farbu vlasov. Priznám sa, že aj to mám v pláne.
Už čoskoro ;)
Prajem krásny víkend (bez dažďa).

4 coments:

Unknown povedal(a)...

Želám ti krásny víkend , a ten dážď nám asi bude na strednom Slovensku klopať na okná.

Unknown povedal(a)...

Želám ti krásny víkend , a ten dážď nám asi bude na strednom Slovensku klopať na okná.

Unknown povedal(a)...

Ďakujem! Aj tebe! ...no veru katastrofa :(

Unknown povedal(a)...

Ďakujem pekne :) ale až tak hororovè to nebude