Translate

fringe jacket

9:53:00 Unknown 4 Comments

Kožená bundička, ktorá sa neuveriteľne ťažko kombinuje, ale tak dobre nosí. Má síce trošku taký 80's tvar, ale to nevadí :) Kúpila som si ju v seconde hande asi dva roky dozadu za smiešnych 15€. Mám typ, že okrem toho, že je made in USA, asi cestovala z jedného sekáča do druhého, lebo na nej bola ešte cenovka $55. To sa mi zdá na koženú bundu fakt málo, no možno bola po zľave. Našla si ku mne cestu. Dlho som o takej nejakej snívala. Asi som si ju do života pritiahla.Veríte tomu, že ked po niečom intezívne túžite, alebo na to myslíte, splní sa to? Ja čím som staršia tým viac. Ale vždy je tam aj obrátená strana mince. Môže sa vám stať aj to, čoho sa najviac bojíte, aby sa vám nestalo.
Takže bacha na vaše myšlienky. Sú ako magnet :)
ps: áno čítala som  The Secret a funguje ;) a nebojte sa, môj život neni tak plytký, že snívam len o materiálnych veciach ;)
ps2: Odpustite mi ten nehodiaci sa klobúk, ale čiapka by k tomu bola asi horšia...
 


4 coments:

Amy Morgan povedal(a)...

wow tak to je úplne že killer jacket! už som pekne dlho nebola pobehať sekáče, asi by som to mala napraviť... :)
LadyinBlack

Unknown povedal(a)...

Sekne ti

Unknown povedal(a)...

Sekne ti

Unknown povedal(a)...

to Amy: šup šup! učtie niečo cool nájdeš ;)
to Slav Orim: dakujem :)
to Amely: Thank u so much :) welcome to Hard Rock Republica Space ;)