Translate

Rachel Zoe resort 2016

18:20:00 Unknown 2 Comments

Rachel Zoe je jedna z mojich najobľúbenejších stylistiek. Jej tvorba je pre mňa ohromujúca. Krásne bohémske strihy, textúry a aj farby mi pri pohľade na jej modely vždy vyčarujú úsmev na tvári. Kedysi som sledovala jej show a tam som pochopila, ako na sebe tvrdo makala a vypracovala sa skutočne vysoko. Osobne rada "šmírujem" jej street style a kebyže sa dostanem do jej šatníka asi uroním nejednu slzu, haha. Úplne som však hotová z bordového kabátika na druhej fotke uprostred. ★♥★


2 coments:

babô povedal(a)...

ah to celé oranžové! ♥

BB povedal(a)...

Dlho dlho na mňa Rachel pôsobila ako arogantná krava (pardon za výraz). Ale práve pri sledovaní jej show som pochopila, že je veľmi zlatá, trošku čudná ale šikovná žena a zamilovala som sa do jej štýlu. Osobne sa mi momentálne páči kombinácia blúzky a kožušinovej vesty (podobne ako na jednej z fotiek) a na leto dlhé "boho" šaty.