Translate

Mini

12:18:00 Unknown 0 Comments

Pamätám si, že okolo roku 2000 sme nosievali minisukne v plnej paráde. Strih a dĺžka však bola úplne odlišná, ako sa predávajú terajšie. Chvalabohu holé kríže sú fuč a vysoký pás oveľa krajšie tvaruje ženské krivky. Videla som v obchodoch aj nejaké nové sukničky tohto typu, ale rozhodla som sa pre šetrnejšiu verziu. Skúsila som si skrátiť moju dlhú riflovú, ktorá siahala až po členky a urobiť z nej mini až nad kolená. Kamarátka si teraz kúpila šijací stroj, tak spolu každú sobotu nad ním maturujeme. Moja premena sa celkom podarila. Voľným okom sú tam kadejaké chyby, ale cvikom sa to dúfam napraví. Vždy sa dá našťastie párať. Uvidíme kam sa až posunieme. Zatiaľ, sme šili len plátené shopperbags. Čo vám poviem,
 komu sa nelení tomu sa zelení :). Pol hodinka práce a je to...
(Picture by pinterest/mini skirt: second hand)