Translate

Etro inspiration

7:59:00 Unknown 1 Comments

Šaty, ktoré mám na sebe ( nie, nie je to sukňa ) mi veľmi pripomínajú taliansku značku Etro. Etro je jednoducho etno. Ich potlače mi vždy vyrážajú dych. Kto nepozná klik TU ;). Tieto moje lacné syntetické sú síce Etru na míľu vzdialené, ale teším sa im aj tak. Môžete hádať odkiaľ sú. Samozrejme second hand. Bolo už dosť chladno a tak som ich vrchnú polovicu musela schovať čiernym svetríkom, ktorý je aj tak ukrytý pod leteckou bundičkou. Chcela som nejakým spôsobom rozbiť toľko čiernej a vtedy mi  prišlo vhod dať si srdiečkové "ombré" okuliare . V poslednej dobe celkovo vymieňam nohavice za sukne a šaty. Žiaľbohu nízke teploty mi v tom až toľko neprajú. Nikdy neriskujem zdravie, kvôli vzhľadu. Už som raz prekonala zápal obličiek a stačilo. Momentálne bývam opäť s rodičmi na strednom Slovensku a tu je zima oveľa silnejšia než v Bratislave. Som zvedavá aká bude tento rok. Dúfam, že bez snehu. Sneh mám rada iba na Vianoce. Ja totiž ani nelyžujem a tak len vždy čakám kedy sa to stopí. Je to škoda, lebo tu máme krásne lesy a aj lyžiarske strediská. Čo už. Lenivosť je krutá vlastnosť. Radšej si zaplávam. Prajem pekný deň ;)
 

( jacket/bunda:Mango, top/svetrík:Jennyfer, dress/šaty:second hand, bag/kabelka:Lindex, boots/čižmy: Claudio Dessi, sunglasses/okuliare: Tally Weijl)

1 coments:

DanaTN povedal(a)...

Super sukňa (šaty), no a tie čižmy sú nehorázne. Také chcem.