Translate

Wishlist fall'15

10:01:00 Unknown 1 Comments

all pics by topshop.uk
Vínové farby a odtiene červenej hrajú u mňa teraz prím. Topshop to s výberom jednoducho vyhral. Už je len otázkou či si niečo objednať, alebo nie. Materiál ako brúsená koža, či semiš sa mi páčili vždy. Môj jasný favorit sú určite čižmy nad kolená, no je celkom ťažké nájsť také podľa mojich predstáv a nie zbytočne predražené.
Mám už vyhliadnutý jeden typ ako je na obrázku. Bojím sa však nejaké si objednať.
 Je tam totiž riziko, že mi budú úzke a nevytiahnem ich ani len pod koleno.
Čím som staršia, tým som nerozhodnejšia. Skôr dám prednosť vyskúšaniu.
Veď vlastne ani neviem, či mám na to nohy :)
Toto je malá koláž, v akom šate si predstavujem túto jeseň :)

1 coments:

Unknown povedal(a)...

Taková 70.léta:)) Pěkné!