Translate

Radio Station EXP

17:48:00 Unknown 0 Comments


Good Evening Ladies and Gentleman
Welcome to radio station EXP
Tonight we are featuring an interview with a very peculiar looking gentleman
Who goes by the name of Mr. Paul Carusoe on the dodgy subject of are there, or are there not flying saucers or UFOs?
Please Mr. Carusoe, please could you give us your regarded opinion on this nonsense about spaceships and even space people?
 [Jimi Hendrix]
Thank you. As you well know, you just can't believe everything you see and hear, can you?
Now, if you'll excuse me, I must be on my way
[Outro][Announcer]
Ehh... but, but, but... huh... I don't believe it
Kto nepozná toto titulné interview tak vám ho trochu objasním. Je to intro s albumu Axis bold as Love kapely Jimi Hendrix Experience. Tento album ma veľmi inšpiroval, až som si jeho odkaz musela napísať na sako. Jimi Hendrix bol veľmi zvláštna osoba. Prečítala som o ňom pár kníh a jeho myšlienky sú v skutku zaujímavé. Niektoré veci sa dosť ťažko chápu, lebo neviem v akom stave ich pán umelec písal. Nechcem tu Jimiho očierňovať, ale viete aká bola doba. Či svoje myšlienky písal "čiistý" alebo nie, ťažko povedať.
 V podstate som si o ňom urobila taký obraz, že je asi naozaj dobré, že už nežije, lebo keby videl aký je dnes svet, asi by sa zbláznil. Bol veľmi vnímavý a citlivý.
Asi aj preto videl svet z inej perspektívy. :)
Čo sa týka outfitu chcela som to sako zladiť s materiálom, ktorý bol typický pre 60's či 70's a je to práve zamat. Zvolila som si  zamatové elastické nohavice veľmi temnej zelenej farby k topánkam na platforme. Kabelku a klobúk ste tu už videli asi sto krát, ale ked si niečo obľúbim, nosím to až kým sa to nerozpadne.
Btw ako prežívate jeseň? Mne hrozne chýba slnko. Okamžite by som brala leto naspäť.
Nevadí. Ešte pol roka a bude teplo...Som dosť pozitívna ?....
...Ehh... but, but, but... huh... I don't believe it :)

[ hat/klobúk;bag/kabelka: H&M, pants/nohavice: Tally Weijl, shoes/topánky: Baťa, jacket/sako: second hand, furry collar/golierik: by my grandma, top/košielka: H&M]