Translate

fur

18:57:00 Unknown 14 Comments

Dnes to bola rýchlovka.Bola nehorázna zima, mrzli prsty, rosil sa mi objektív a nedokázala som si ani len nadstaviť nejaký ten program ,,do zimy´´ :D. Tento kožúštek som vám ešte neukazovala. Kúpila som si ho v sekáči za 20cku. Nič nehreje viac! 
fur:second hand,boots:dr.martens,jeans: tom tailor,

14 coments:

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

yeaaah! beauty ;) love it <3

Vanda povedal(a)...

super je!

Čajová povedal(a)...

Pekný pasuje ti! Teraz je to s tým fotením vonku ozaj boj :-)

cajova.blogspot.com

Natt povedal(a)...

super outfit :) hodí sa ti :3
http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

Unknown povedal(a)...

Dnes uz bolo teplejsie :D!!

Inkoustová tečka povedal(a)...

ten je kráásnej! :)

Cheryl DeLarge povedal(a)...

dúfam že umelý!
kočka si v ňom, preveľká

Unknown povedal(a)...

tak len dúfaj moja :D

Mischel double W povedal(a)...

:D je naozaj skvely! a paci sa mi ako si si donho dala aj kozenu bundu, kocka si prevelka ;)

martina povedal(a)...

Za dvacku? Téda,gratuluju, výborný kauf :)

Káťa povedal(a)...

Tady ti to mega sluší mnau!

Unknown povedal(a)...

dakujem holky :)

Unknown povedal(a)...

to je vestička ;)

Unknown povedal(a)...

výborné fotky, fotené tým novým foťákom? :)
krásne oblečenie (kedže outfit neznášaš!! :D)