Translate

summer....

21:56:00 Unknown 19 Comments

Strašne mi chýba leto.Každý deň si len tak užívam, že už vôbec svieti slnko.Tento zdroj nálady a vitamínu dokáže naozaj urobiť náladu.Pozerala som si dáke tie fotky v počítači a našla som tento post, ktorý sa tu kedysi nachádzal, ale ja ako úplná šikulka som zmazala skoro všetky príspevky od začiatku tohoto blogu (nechtiac).Nohavice, ktoré krásne svietia na modro už tiež nie sú veľmi použiteľné.Sadla som si s nimi do živice!To sa podarí len mne :D Neviete ako sa čistia takéto veci?Pozerala som aj po nete ale moc som toho nenašla...

19 coments:

Dasha Soliman povedal(a)...

Superní kalhoty! Mě taky léto moc chybí. :/ Když je venku krásně, mám hned lepší náladu. :)

Mischel double W povedal(a)...

tie okuliaree! mne leto asi jedinej nechyba :D nemam ho moc v laske, neznasam teplo, najviac sa vzdy tesim na jar a jesen :)

Luczynka povedal(a)...

I mně neskutečně chybí.
Skvělý triko..

http://luczynky-world.blog.cz/

Joll Burr povedal(a)...

ehm co je to živice česky?:D

stylish fox povedal(a)...

Pávie perá :) Krásne

Violet E. povedal(a)...

i love your tee!

kii povedal(a)...

presne take predavam nohavice nove nenosene velkost m na cene sa mozme dohodnut

Lucia povedal(a)...

Tie nohavice majú úžasnú farbu :)
Aj mne chýba leto :( Síce moc nemusím teploty nad 30°, ale teším sa až bude teplejšie. A keď zmizne sneh. Máš pravdu s tým, že slnko je zdroj nálady.

Unknown povedal(a)...

tá želatína zo stromu :Dv jurskom parku bol do toho uschovaný komár čo niesol DNA s dinosaurov :DDDDDDDDDDDDDDDD vieš?

Unknown povedal(a)...

no tak tie enormné tpeloty ptm idu už aj mne na nervy.Ked sme boli deti maxiimalne bolo 26 a to stačilo ale 36 je už moc to nech si nechajú arabi :D

verr povedal(a)...

odlakovačem to vyčistíš, já tak čištila kalhoty, ale béžové, u modrých nevim, jestli je neodlakuješ do fleku :D Chce to zkusit na nejakem kousku:)

Markéta povedal(a)...

Taky bych už chtěla léto, ale to si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat :-),.. Ty kalhoty mají skvělou barvu

Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

Unknown povedal(a)...

no skusim asi do čistiarne to dať

Unknown povedal(a)...

dakujem :) pozrem

Unknown povedal(a)...

Ďakujem za komentáre/ Thax for all coments ::)

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

ove your shirt and the glasses! :D

xx

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

*Love

Unknown povedal(a)...

thank you Jenny :)

babô povedal(a)...

jee tak toto je super outfit! :-ň