Translate

C´est la vie / new tattoo

19:46:00 Unknown 17 Comments

Dnes to bola náhoda.Neváhala som.Mala som chuť a rozhodnutá som bola už dávno.Som spokojná :). Ďakujem Jarčimu.Tu je pár fotiek aj zo štúdia.Dúfam že za tú nahú slečnu ma blogger nezruší ....

17 coments:

Ava povedal(a)...

Skvelý nápad a super realizácia! Congrats :)

Skodulka povedal(a)...

Pěkné! :) Páni jsi odvážná, já bych do toho asi nešla :D

Marie povedal(a)...

zajímavé tetování :-)

mujfialovysvet.blogspot.com

Teruška29 povedal(a)...

Vypadá moc hezky :)

Pavlina povedal(a)...

krásný!! už chci taky další

Lucia povedal(a)...

Zaujímavé :)

Michaela povedal(a)...

hned co mi bude 18 jdu se tetovat! mám 1. giveaway zapoj se jestli chceš :)
http://czechmadegirl.blogspot.com/2012/02/giveaway.html

stylish fox povedal(a)...

super !

Káťa povedal(a)...

jou ale wau!

Laura povedal(a)...

Jéé to je super! Ja sa nejak neviem dokopať :/ priznám sa, mám obrovský strach,lebo som dosť citlivá..ale to tetovanie čo som si vybrala má pre mňa už teraz obrovský význam tak by som sa rada raz zobrala a išla si to dať vytetovať... Bolelo? :/

Dasha Soliman povedal(a)...

Zajímavé tetování. Myslím, že se k tobě hodí. :)

Čajová povedal(a)...

Priznaj sa..že máš rada utrpenie!!!

krásne si si vybrala ;)

cajova.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

toto nebolelo vôbec to robil len 45min,to druhé mi robil 8hodín to už bolo horšie :D samozrejme nie naraz ale 5hodín je tiež moc

Unknown povedal(a)...

fakt asi sa tak uvolňujem,bolesťou :D endrofíny vieš

Unknown povedal(a)...

si hladala naku kozenu tasku nie? Ma napadla tato
http://shop.mango.com/SK/p/mango/sale/bags/touch---bag-stud-embellishment/?id=56601499_02

Unknown povedal(a)...

oh áno dakujem :)

Katie povedal(a)...

hezky :) ja byla naposledy asi pred dvemi tydny, jsem spokojena s pražským salonem Tribo <3