Translate

nikon

18:46:00 Unknown 14 Comments

Konečne som sa doslova capla po vrecku a kúpila som si nový foťáčik. Moc sa do toho nevyznám ale myslím si , že na blog mi stačí aj tento NIKON coolpix P500. Ešte sa sním musím pohrať ,ale toto sú dve skúšobné fotky.Kúpila som si aj nové koženkové šaty a rôzne hlúpostičky na uško.Som rada.Teraz už budem pridávať viac outfitových postov ,pretože sa mi bude dať fotiť aj večer po práci.Juhuhúú užite si zbytok víkendíku :) Snád sa vám môj blog bude páčiť viac :D


14 coments:

Kamil povedal(a)...

uz mozes byt spokojna. a tie saty su uzasne:). aj ja som si dal prepichnut.

Unknown povedal(a)...

sme prepichnutí :Ddiky

Unknown povedal(a)...

Saty krasne <33 len by som si pod nich nedavala podprsenku. Fotky na to, ze skusobne, su super!

berylka.blogspot.com/

Unknown povedal(a)...

ale ked si pod nenedám podprsenku tak by to tam nedržalo a bez ramienková už vôbec ni:D

Misha povedal(a)...

tesim se na vice fotek !!!! A jsi strasne krasna, dokonale saty !! muj hubenoure :*

Unknown povedal(a)...

ňuňuňu :-* dakujem,nieosm tak hubená tot en foťák ale fakt :D

Joll Burr povedal(a)...

je nějaká deformovaná ta první fotka ne?:D ale šaty i věc na ucho božíí!

Cheryl DeLarge povedal(a)...

šaty sú krásne aj ty, chudučká a pripomínaš mi tu Ejmi Vínohausovú:)

Kamil povedal(a)...

tykokos naozaj :o :D

Siena in Style povedal(a)...

ty saty jsou super

Unknown povedal(a)...

hej to s touu ejmi mi povedalo už asi 10 ludí sakra :D

Čajová povedal(a)...

Šaty ti pasujú, úplne na teba :-)
Gratulujem k novému foťáku! Len pýtam sa..načo taký veľký ultrazoom? ;-D Podľa mňa to nejak nevyužiješ.. ja mám jeden starší a beriem ho prevažne len na výlety..

cajova.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

mnenešlo o ultra zoom, ale o kvlaitu,chcela osm olumpus za 160€ ale poslal ma ujo do riti že vraj robí šum tak a že tento je dobrý

Lucia povedal(a)...

Pekný outfit :)