Translate

shoes for me

18:47:00 Unknown 5 Comments

Verejne sa tu priznávam, že som posadnutá nakupovaním. 
Neviem či je to nejaká psych. porucha ,ale ak áno tak asi tá najpríjemnejšia :D. Stále sa hrabem v second handoch a dnes som mala teda šťastie. Všetko bolo za 1€ a topánky, ktoré som si tam kúpila-láska na prvý pohľad!. Čisto 90s štýl a hrubý podpätok presne pre mňa. Neodolala som ešte tielkovej košielke a divnej blúzke, ktorá svojou dĺžkou pripomína skôr šaty. Zaujal ma vzor-jemná kohútia laba a cez to divné machlenice:)
a milujem : :-*

5 coments:

ALCOHOLS povedal(a)...

topánky fakt pekné, ale ja som mala tiež problém s týmto "za jedno euro, no nekúp to"...už som sa cítila dosť blbo, ako zhromažďovateľ oblečenia, tak som s tým prestala a návštevu sekáča si povolímlen raz za čas. FOOD FOR THOUGHT MAYBE?! :)

stylish fox povedal(a)...

Bože ty maš vždy také štastie

Unknown povedal(a)...

existuje, a tiež myslím že je veľmi príjemná! :D len nie pre moju peňaženku ..
Bože, ako ja milujem takéto výpredaje v 2hande, len si vždycky musím premysliet, ci vazne nekupujem blbosť! :D vacsinou z toho vyjde v obchode ze nie, a doma, že jaká! :D
a boty sú nádherné ..
Tento článok mi pripomenul, že zajtra sa musim ist pozret do miestnych sekáčov! :D

Zuu povedal(a)...

nádherný botičky ! *slint*

Unknown povedal(a)...

dakujem holky :)