Translate

Glam´eyes -eyeshadow by Rimmel London. Makeup tutorial.

13:02:00 Unknown 9 Comments

Už strašne dlho som v drogérii pokukovala po týchto mega rocknrollových tieňoch od Rimmel London. Britská vlajka? Vyzerá to úžasne! V stredu som sa naštvala a kúpila som si ich. S tmavo modrou farbou na oči mám dobré skúsenosti. Táto kazetka obsahuje 4 odtiene: svetlý perleťovo biely, ružový , tmavo modrý ( svetlejší) a  tmavo modrý (tmavší). Na zadnej strane je úplne skvelý návod kam čo ,,dať´´ pomocou čísel na každej farbe.Myslím si , že po tomto mini návode to bezproblémovo zvláda aj najväčšia nešika :D. Celé som vám to pofotila....
 Pre lepšiu viditeľnosť som vám označila čísla farieb na fotke.
  Tieto tiene sa v podstate správajú ako obyčajné dymové. 
Číslom jedna som si orámovala celé oko.Do vnútorného a vonkajšieho kútika som naniesla tmavo modrú (tú svetlejšiu).
Tmavo modrou (tmavšou) som zasa orámovala spodnú časť .
Na záver presne do stredu som n naniesla číslo 2. ružovú. Treba sa s ňou pohrať aby sa plynulo prepojili prechody medzi modrou a bielou. Myslela som si, že farby budú na oku oveľa sýtejšie. Je ťažké urobiť si dojem takto podľa fotky, no v skutočnosti ked sa pozriem do zrkadla pripadajú mi farby oveľa jemnejšie. Čo sa týka kvality som rada, že prášia minimálne.
 S očnými tieňmi mávam vždy problém s pocitu ťažkých viečok.Ten sa zatiaľ nedostavil. No neberiem to ako záver. Za ten krátky čas čo som ich mala na sebe sa to nedá zistiť.
 a na záver výsledok :)
 Dúfam, že som to nepísala moc komplikovane.  Celkovo som spokojná a keby som to mala nejak oznámkovať dávam im za 2 :) Prajem krásnu sobotu a veľa slniečka!

korektor: CATRICE allround concealer
make-up: Maybelline Affinitone mineral for sensitive skin, odtieň nude 21
lícenka: Bourjois  odtieň 34 rose d´or
púder: Max factor odtieň13 nouveau beige
špirála : Astor Big & Beautiful Boom!
rúž:Rimmel :nude delight 700 
tiene : RIMMEL Glam´eyes HD  odtieň 008 True Union Jack

9 coments:

Veronica povedal(a)...

skvělá paletka,tohle líčení ti moc sluší :)

Skodulka povedal(a)...

Mě se ten jejich design taky moc líbil! :) A musím teda říct, že i na očích vypadají skvěle!

alex povedal(a)...

mne sa pacila tiez tato paleta teda v inych odtienoch ale potom som si kupila catrice lebo mam pocit ze z tych malych spar sa to tazko musi nanasat :D

Mischel double W povedal(a)...

nemam skusenosti ale ta predposledna fotka je mega !! ;)

Lucie Šumová povedal(a)...

tak to je super!

Unknown povedal(a)...

wua, aj mne sa hrozne paci ten dizajn, no Rimmel testuje na zvieratach a ja som zasadne proti tomu takze nic .. Ale aj tak som ocakavala totalne iny vyledok na ociach ako tento, no ty s nimi vyzeras velmi zaujimavo :)
a este som sa chcela spytat, vidim ze mas vo vlasoch cerveny pramen, to je pricesok ci farba? :) a ked farba aka znacka a odtien prosim? aj ja mam presne taky isty pramen, no este som nenasla tu spravnu farbu, takze to skoro nevidno ..

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Unknown povedal(a)...

hej na zvieratách? to som ani nevedela...neviem si ale predstaviť čo im robia.ale ak im to len natierajú nepripadá mi to ako dáky brutal....ten prameň to som si normálne odfarbila melirom na blond (alias do žlta lebo ked sťahuješ tmavu farbu nikdy ti to na prvý raz nechytí uplne do biela, a potom som si na to hodila taku uplnu srajdu z drogerie vola sa to Joanna a odtieň je nejaký že sviež a malina či čo.Je to inak skoro ružová ale už sa mi to povymývalo tak je to teraz červeno ryšavé škaredé,už to ale nechcem chcem si zasa kúpiť tyrkysovú alebo modrú.tie som nosila vždy :)

Suzirai povedal(a)...

Skvěle namalovaný!! ;)