Translate

Ringspiration

19:59:00 Unknown 8 Comments

Nedokážem mať holé ruky.Doslova.Nedokážem chodiť bez laku na nechty, bez ,,120´´  :D prsteňov a bez náramkov .Je to tak povediac akási súčasť mňa.Pripravila som vám malý súhrn týchto detailov :) Milujem hlavne tyrkysové  prstene a matné striebro.

8 coments:

B.eela povedal(a)...

Lb se mi náramek s tesákem.:)

Bonnit-S povedal(a)...

máš veľmi pekné ruky :) a som na tom rovnako ako ty :D

Anonymný povedal(a)...

krasne prstene! posielala som ti mail tak ak budes mat cas skus pozret :)

Káťa povedal(a)...

Ty jich ale máš! a samí nejlepší*

Simone povedal(a)...

super šperky :)

Mischel double W povedal(a)...

super! a suhlasim som natom napodobne :D prstene proste musim mat na prstoch :D

stylish fox povedal(a)...

celkom fajn uchylka :) dobre sa nato pozerá

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

Loveeeeee <333
I like the skull ring and the spiked bracelet!

xx