Translate

Hot pants

19:40:00 Unknown 11 Comments

Už som s tou kožou asi trošku trapas, ale ked ja ju tak milujem. Second handy sú pre mňa rajom ako sa dostať ku koži za úplnú facku. Tentokrát to boli motorkárske nohavice. Boli mi dosť krátke tak som si z nich urobila hot pants ;)

11 coments:

Misha povedal(a)...

"Už som s tou kožou asi trošku trapas" :D:D

Unknown povedal(a)...

:DD ojeb

Jeannette povedal(a)...

Já bych je ještě zkrátila, mít nožky jako ty:))

stylish fox povedal(a)...

aký trapas?! koža je najlepšia :)

Čajová povedal(a)...

Kožený raj? :-)
Pekné!

cajova.blogspot.com

Inkoustová tečka povedal(a)...

taky bych je ještě zkrátila, máš krásný nohy :)

Mischel double W povedal(a)...

very hot pants a tvoje sexi nohy !

Cláudia Castelo povedal(a)...

Love the shorts!

http://claudiastreasuresarehere.blogspot.com/

Unknown povedal(a)...

nemožem to už moc skrátit lebo tam je už ten stred to by sa rozpárali :-/
dakuejm za komenty :)

Skodulka povedal(a)...

Páni dost dobré! Vážně ti moc sluší!!! :)

Unknown povedal(a)...

dakujem baby :))