Translate

Úlovky na jar

13:08:00 Unknown 10 Comments

V poslednom čase často nakupujem len v second handoch.Zbavujú sa zimných vecí čo mi celkom vyhovuje, lebo ich už aj tak smiešne ceny idú stále nižšie a nižšie.Posledné úlovky boli dva kožené opasky, dva čierne svetríky a kabelka z postu o kus nižšie, ktorú som vybíjala ostňami. Ďalej som svoj šatník obohatila pre mňa o celkom nový typ a to sú čipkované červené body. 
Teším sa ked si ich  skombinujem s koženou sukňou :)
K šedo-modrým drevákom  (na fotke sú tmavé, v skutočnosti sú viac do svetlo modra) som prišla náhodou. Baťa mal zľavu -kúp 3 a zaplatíš len za dva páry.Rodičia si vyberali obuv do snehu a tak som si zobrala tieto dreváčiky na jar. Veru nie je na zahodenie dostať zadarmo topánky v hodnote 120 €. Túto akciu by mohli dávať aj častejšie no nie?:)
Prajem krásnu sobotu....

10 coments:

Veronica povedal(a)...

krásné věci sis koupila <3

Unknown povedal(a)...

tststs!

Lucie Šumová povedal(a)...

wow, pěkné!:)

Skodulka povedal(a)...

Pěkné úlovky! Ty botičky jsou vážně super a ještě když jsou zadarmo! :D

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

you picked lovely stuff!! love it!


xx

Čajová povedal(a)...

To je teda super akcia :-)
Pekné sú.

cajova.blogspot.com

Zlata povedal(a)...

Super věci..
http://goldengrasszn.blogspot.com/

Unknown povedal(a)...

Ďakujem za komenty :)

ninus povedal(a)...

čipkované,červené body,chcem vidiet ako vyzeraju cele :D

Lucia povedal(a)...

Čižmičky sú úžasné :)