Translate

Goodbye winter...

13:18:00 Unknown 8 Comments

Týmto sa oficiálne lúčim so zimou. Oficiálne schovávam kožuchy, vetrovky, kabáty,čižmy, šály, čiapky, rukavice a iné veci, ktoré mi už idú neskutočne na nervy. Vítam ťa pani Jar :) ......milujem ked slnko už začína hriať na tvári :).
foto by Viki 
faux fur:second hand,tshirt:10 ročné Slayer,nohavice:reisciemento,boots:dr.martens

8 coments:

Luczynka povedal(a)...

Ten kožíšek je ale skvělej:-)

http://luczynky-world.blog.cz/

Mischel double W povedal(a)...

naapodobne, konecne sa otepluje, to aby som si v skrini poradek uz urobila :D super fotky ;)

Heather ♥ povedal(a)...

Sleduju tě! Co se hudby týče máme stejnej vkus. Nejradši mám Lez Zeppelin (ale musim se přiznat, že jsem nejdřív viděla jejich fotku /Jimmy a Robert jsou neodolatelný/ a pak až jsem si je poslechla. nejdřív Stairway to Heaven, Kashmir, Good Times Bad Times a Heartbreakera a už jsem si nemohla pomoct).

Misha povedal(a)...

takove "oldchool" fotky, miluju !!

Unknown povedal(a)...

:)) to je super! ja som ich spoznala tak že som ocovi šlohla CDčko Led Zeppelin III. a zobrala som si ho do discmana na branné cvičenie,vtedy sa to začalo :D počuvala som ich ale od malička len som to nevnímala....ked to hralo :)

Michaela povedal(a)...

jezis aaano,toje hrozne krasne,ten kozich ti nejvic slusiiii)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)))

BT.Bentime povedal(a)...

Jéé, takový kabátek mám také, skoro stejný, moc Ti sluší. :)
Hard rock a rock obecně mám ráda, i nějaký ten metal. :) Tvůj blog budu navštěvovat častěji, moc se mi líbí.