Translate

Alice Dellal

18:30:00 Unknown 4 Comments

Jednou z mojich naj inšpirácii je modelka Alice Dellal. Punkáčka ako sa patrí. Kedže móda punku a rocku je v podstate skoro to isté (až na pár detailov). Vždy  kneviem čo na seba pozerám si fotky Alice. Nikdy sa neodvážim na ten jej ,,strih´´ vlasov lebo by mi to bolo ľúto a ani ksicht na to nemám, ale príde mi to strašne sexy. Ešte som o nej moc nepátrala, ale údajne má kapelu a hrá v nej na bicie ... jednoducho ju žeriem :-*

4 coments:

stylish fox povedal(a)...

žej aká je peknáá!

kii povedal(a)...

túto ženskú vidím prvýkrát, nesledujem veľmi túto scénu ale zabitý štýl od ksichtu cez oblečenie a vyžarovanie celkovo :)

Violet E. povedal(a)...

i love her

Unknown povedal(a)...

tak Alice jednoducho milujem! :) <3
a presne také vlasy si idem dať, len menej vyholené, práve ona ma k tomu inšpirovala.
Viem takých účesov je teraz obrovské množstvo ale ja to jednoducho serem .. :)