Translate

best

19:02:00 Unknown 16 Comments

Som naň pyšná najviac na svete.Stál 2€. Dopichala som si pri ňom prsty do krvi a pretvorila si ho podľa vlastnej chuti ...... môj old school baloňák...... v hlavnej úlohe: Janesession, Motorhead, Led Zeppelin, Black Sabbath a  Rolling Stones .....

16 coments:

Cheryl DeLarge povedal(a)...

džizas, ta posledna fotka je taka ULTRA SEKSI! :O

Luczynka povedal(a)...

Dvě eura? Wow!!!:))

http://luczynky-world.blog.cz/

Mischel double W povedal(a)...

2eura?! kks ty do inych sekacov chodis :D mega je!

Jeannette povedal(a)...

Wau ta poslední fotka:)

verr povedal(a)...

Posledni fotka, nejlepsii! :))

Unknown povedal(a)...

pekne, len to nie je balonak. :) v tom chodil Colombo

Cheryl DeLarge povedal(a)...

mám stále 70% ryška 30% hnedé, len som musela ten vyblednutý a odrastený odpad odstrániť :D

Unknown povedal(a)...

jáj ták :D

Unknown povedal(a)...

je! len kratší ale ja som rukávy prišila o plecia lebo mi viseli skoro po lakeť a bolo to hrozné :D

kii povedal(a)...

škoda toho sivého trička! :D

Čajová povedal(a)...

Ty máš šťastia! Je veľmi dobrá :-)

cajova.blogspot.com

Monika povedal(a)...

That's a very cool jacket!!!! Please visit my blog, and follow if you want to.

xo

Monika - www.monikamustafa.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

heh no ja len, ze pre mna je balonak trenchcoat, a toto je kozena bunda, chapes.

Unknown povedal(a)...

slovenčina je chabá na slová,má ich mnálo,neviem ako s apovie slovensky ked je kožák s obrovskými rukávmi nafuknutými ako balón a pod tým sú ešte vypchávky :D

Pavlina povedal(a)...

kup mi v těch nejlepších slovenských sekáčích taky jeden prosííííím :D tady je to bída, nic koženýho v sekáči nenajdeš :(

Unknown povedal(a)...

to je sradna mi tu toho máme ty vole.aké si číslo? M-ko 38mička hm?